Jag med den fega hunden menar du väl
Känner tyvärr inga tikägare förutom uppfödaren till våran äldsta tik
Hon är redan badad och jag tänker inte tvinga in henne i duschen igen imorgon. Räcker med att hon får genomlida det en gång innan utställningarna
Vet inte om jag vill spraya något i pälsen på henne. Tycker om den som den är om man puffar till den lite grann. Kardan får i alla fall följa med
Får man ha leksaken synlig inne i ringen? Vet iofs inte om det kommer att funka. Sista så var hon mer intresserad av dom utanför ringen än av mej :smirk: Vore ju mycket bättre med en hane och som du säger lite tiklukt
Jag har inte tränat henne så värst mycket alls inför det här
Så jag räknar med att vi gör bort oss totalt imorgon. Jag vet inte hur jag ska få henne att "fälla ut" bakbenen imorgon när jag ställer upp henne. Försöker jag här hemma så sätter hon sej bara ner
Det enda sättet jag egentligen kan då henne att stå still på är att gå lite och sen säga "stanna". Försöker jag med något annat så tar hon det som att hon ska sätta sej
Haha jag är så oförberedd och så nervös. Hade tänkt åka till uppfödaren någon gång nu i veckan som varit och pratat med henne om tips och råd men det har inte funnits någon tid över, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mej till. Är nästan så att jag tänker tvinga mamma att ställa henne så jag slipper skämmas :smirk: