pessoa legacy...

A

anna210

Någon här som har en sådan sadel?
Skriv allt ni tycker om den! :bow: Har en sådan hemma på prov och jag väljer mellan denna och prestige Golden star och prestige Meredith...
Har svårt att välja! Vet inte så mycket om pessoa sadlarna så skriv allt ni vet.

Sv: pessoa legacy...

Jag hade valt Meredith! :) Jättebra sadel tkr jag.

Sv: pessoa legacy...

Passar alla tre sadlarna? Är det någon sadelmakare som har provat ut dem? Vore kul att veta för min häst kan ha pessoa sadlarna men trodde det va kört med prestige sadlarna för jag har fått för mig att deras bommar är mycket mer svängda...

Liknande trådar

Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 321
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
1 244
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 427
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka