Här kommer något du säkert inte vill läsa, men jag kan inte riktigt släppa det du har skrivit här.
Det är enklare att byta MVC än att byta graviditet.
Du kan inte välja, styra eller bestämma över din graviditet, och jag förstår att det har börjat fel och att det inte känns rätt just nu - men att göra abort och börja om (och verka utgå från att det är lätt gjort) tycker jag verkar som ett oerhört bortskämt och respektlöst agerande.
Det är inga skor du har beställt på nätet och lämnar tillbaka för att butiken hade fel prissättning och dålig service, det handlar ju om ett barn - som du egentligen vill ha. Jag häpnar över ditt resonemang, ärligt talat.
Hade jag fått välja min graviditet så hade jag valt en HELT annan, utan tårar och ångest och en ziljon krämpor, men det går inte att välja.
Det finns massor av vårdcentraler, det finns massor av underbar vårdpersonal, det finns massor av hjälp att få. DET kan du välja och vraka bland, tills du hittar något som passar - ska du välja en graviditet och en "ny start" som faller dig i smaken kan du göra hur många aborter som helst innan du är nöjd, för är det inte ett pucko till barnmorska så är det dåliga värden, foglossning, risk för kromosomavvikelser, inläggning på sjukhus, blödningar eller sängläge - du kan aldrig veta i förväg.