Update.
Dom ringde från nya MVC idag. Jag fick plats där men fick tid först 14/4, dagen efter jag har gjort RUL. Detta trots att jag berättade att jag inte fått svar på mina tester, att jag skall genomgå kub och dyl. Att jag byter för att jag inte alls blivit bra bemött hos nuvarande MVC. Men blodprovssvar skulle jag tydligen begära ut journaler på och ta med mig då. Är det normalt när det gäller koagulationsutredning och dyl? Jag trodde man var tvungen att börja med sprutor ganska omgående om det skulle vara något? Och vad nu alla blodprov gällde. Hade 7 labremisser men vet inte för vad riktigt..
Känner mig inte klokare alls faktiskt, och det kändes som spiken i kistan för den här graviditeten. Jag är förstgångsföderska och allt, precis allt, har blivit fel från start och det verkar inte reda upp sig alls. Jag behöver börja om från ny kula för att det kanske skall funka. Nytt plus, ny inskrivning, nya tester etc. Nu ligger jag bara ute och flyter i ingenmansland känns det som. Jag vill verkligen ha det här barnet, men inte den här graviditeten. Jag kan inte genomgå en graviditet under dessa premisser.
Jag skall kontakta sesamkliniken idag så får vi se hur saker ordnar sig.
Tack för alla PM, jag uppskattar verkligen ert stöd.
Kram