pedigreedatabase.com

Sv: pedigreedatabase.com

oavsett om det är en malle eller ej så har den ett förskräckligt framställ :crazy: har bara sett dessa på bullys tidigare. men är detta önskvärt i rasen?? :confused:

nä jag håller med det var inte den vackraste mallen jag har sett !
Är inte så insatt i rasen ,men kan inte tänka mig att dom ska se ut så där !

Tesora

Med tanke på att hela fronten är roterad på bilden, så skulle jag tro att hunden inte ser ut sådär i normalfallet, utan att det är en dålig ögonblicksbild helt enkelt.

Sedan varför man väljer att lägga ut det är ju en annan fråga ;)

ja då måste det vara värsta tänkbara bild att lägga ut - för inte skulle jag välja en hane som ser ut sådär till min tik om jag sitter och letar lämpliga hanar..

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
583
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 970
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 267
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 658
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Orolig katt i bil
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31