Pc-spelet Sagan om konungens återkomst

H

Hidalgo

Har just köpt den :D

Nån annan som har den?

Tycker inte ni den e as svår eller e de bara jag? :crazy:
Okej då.. ja e ju helt ny.. spelat den 2 ggr. Ska sitta på sportlovet o spela istället :bump:
 
Sv: Pc-spelet Sagan om konungens återkomst

Har Återkomsten på X-box vilket jag varva kanske snabbt har dock aldrig testa på PC..
 
Sv: Pc-spelet Sagan om konungens återkomst

Har Återkomsten på X-box vilket jag varva kanske snabbt ;) har dock aldrig testa på PC.. :crazy:
 
Sv: Pc-spelet Sagan om konungens återkomst

Jag klarar inte av de där spelen.

Jag köpte det första "the fellowship of the ring". Jag klarade det tills Aragorn ska jaga iväg en ensam nazgul på en vingsak.
Då kraschade datan och allt försvann :cry:
Har för mig att det var PRECIS vid slutet med.. Iallafall så varje gång jag spelade det fick jag hjärtklappning och efter ett tag började jag skaka. Varje gång jag såg ett troll eller massor med orcher så skrek jag. När det kom två troll på en gång blev jag så rädd att jag skrek och kutade ifrån datorn medan de dödade stackars Aragorn :crazy:

Feg? Inte alls :angel:
 
Sv: Pc-spelet Sagan om konungens återkomst

Hahaha...
Men hallå, det är på låtsas ^^
 
Sv: Pc-spelet Sagan om konungens återkomst

:crazy:
Men det tänkte jag ju inte på då ju :(
 
Sv: Pc-spelet Sagan om konungens återkomst

Jag håller.. me de ju as läskigt!!! :crazy: Men kuuul:D
 
Sv: Pc-spelet Sagan om konungens återkomst

Ja! äntligen någon som förstår mig! Jag kunda bara spela max en halvtimme åt gången för att jag fick sån hjärtklappning och började hyperventilera :crazy: Det tog 3 månader för mig att komma till andra nazgulen så kraschar allt :mad:
 
Sv: Pc-spelet Sagan om konungens återkomst

*skrattar*

nog kan jag förstå dig lite. har aldrig spelat just det här spelet, men jag tycker också visa spel är läskiga, när man måste sitta med nerver på helspänn... :crazy: föredrar ngt lugnare som the sims :p :)
 
Sv: Pc-spelet Sagan om konungens återkomst

Jo, jag har det...köpte det på rea för ett tag sen.
Har inte spelat det än, bara läst instruktionsboken... hehe :crazy:
Ska se om jag sätter i skivan i datorn nå idag & ser hur det funkar.
 
Sv: Pc-spelet Sagan om konungens återkomst

Första gången jag körde så fick min kompis komma över för jag va så himla rädd! Hon dödade på som bara den.. så kom vi till ett stooort spöke på aragorn vägen å då fick jag spela.. asså usch. hemska minnen.. man skiter ju nästan på sej!
 
Sv: Pc-spelet Sagan om konungens återkomst

har lånat sagan om de två tornen till Gameboy Advance SP av en kompis, det var skitroligt!
Även om trollet var jävligt läskigt (Spelade som Legolas) så gick det :D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 911
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Hejsan! Vet inte direkt vad jag vill med denna tråd mer än ventilera och få skriva hur jag känner just nu. Jag kommer låta som...
2
Svar
27
· Visningar
6 155
Senast: Oknytt
·
Fritid En annan tråd höll på att tas över av det här ämnet så jag startar en ny tråd om detta ämne istället! Det borde finnas flera personer...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp