Pay'n'jump - grönt kort?

Sv: Pay'n'jump - grönt kort?

Än en gång, nej. Du hade kunnat ta reda på detta genom en enkel googling..

Anledningen att jag frågar (har försökt googla) är att jag måste anmäla mig via TDB till en pay'n'jump som jag är intresserad av. Och för att kunna anmäla via TDB måste man ha licens. För att få licens måste jag ha Grönt kort.

Kan någon hjälpa mig att reda ut det?

Sen förstår jag inte varför man måste svara något alls om man inte har något vettigt att säga. Får man inte ställa enkla frågor här? Bara för att något är självklart för en person behöver det inte vara det för en annan. Alla har inte haft häst och hängt på Bukefalos i hundra år. Man måste väl få vara nybörjare? Det har alla varit en gång i tiden.

Det har nog allt gjorts en miss när dom la upp anmälningen i tdb?!
Det brukar nämligen inte vara problem att anmäla till en pay n jump utan licens (jag har grönt kort)
Ring eller maila arrangören så löser det sig säkert :)

Anledningen att jag frågar (har försökt googla) är att jag måste anmäla mig via TDB till en pay'n'jump som jag är intresserad av. Och för att kunna anmäla via TDB måste man ha licens. För att få licens måste jag ha Grönt kort.

Kan någon hjälpa mig att reda ut det?

Du behöver inte ha licens, gå in på TDB, klicka på anmälan till den pay and ride du ska anmäla dig till, därefter går du upp till "mina sidor" väljer "Ryttare" och när du kommer in väljer du att skriva in alltså trycka på knappen "utan licens" och skriva in dig där, sedan kan du anmäla som vanligt.

Mitt svar var inte alls menat så, förlåt om det lät överdrivet otrevligt :) jag är inte expert. Jag googlar allt, man för ju svar mycket snabbare :)

Liknande trådar

Tävling Vet inte om det blir rätt prefix, men jaja. Hur fungerar tre- och fyraårstest? Jag har en medryttarponny som jag rider in, och med honom...
Svar
2
· Visningar
1 105
Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
791
Senast: sthu
·
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 238
Senast: hundtant
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 343
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kallbad
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit