pay n' jump/clear round

Roucle

Trådstartare
Behöver lite hjälp, nybörjare på tävlingsfronten ;)

Jag hade tänkt starta lite pay n' jumps med min medryttar häst i höst. Undrar då vad man behöver. Vaccinationsintyg? Ryttar licens/hästlicens?, grönt kort?

tacksam för svar ;)

Sv: pay n' jump/clear round

Jag tror inte man behöver någonting alls. Möjligtvis vaccinationsintyg men det är nog olika. :)

Ska det vara på hemmaplan tror jag det inte är nåt, gröna kortet kanske, men åker du bort ska vaccinationsintyg med. Annars brukar det stå på propositionen vad som ska med..

På pay n´jump och CR behöver man inget grönt kort, möjligen vaccinations intyg om du åker iväg

När jag jag har hoppat CR har man bara behövt vaccinationsintyg, inget mer.

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: zarmino
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 025
Senast: TantAgda
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
4 002
Senast: SwedEmB
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka