Pay and Jump i Halland 2011

Sv: Pay and Jump i Halland 2011

Beror nog lite på hur situationen i laholm utvecklar sig. Just nu är anläggningen isolerad pga kvarka...

Finns det nån sida där alla är samlade eller måste man gå in på varje klubbs hemsida och kika?

Ja, det gör det faktiskt! :idea: Kolla HÄR

November
5 nov Hylte Rf
5 nov Viskadalens RK
13 nov Fjärås Rf
19 nov Himledalens Rk

December
4 dec Fjärås Rf
11 dec Fjärås Rf

Jaaa, vad bra! Tack! :laugh:

Tack för era svar alla ni andra också!

Har pratat med Laholm och de ställer in sina två träningshoppningar tillsvidare....

Tråkigt, är ju riktigt taggad på att åka ut och hoppa lite nu, är dock inte jättesugen på att köra så långt typ som till Fjärås :( Får hoppas på Plönninge eller Halmstad då....

Har du sett att Susedalen har Lokal hoppning ända från 80 cm (för häst, ponny dagen innan) om två veckor? Vet inte på vilken höjd du hoppar, men det är ju lägre än vanligt i alla fall. :)

Jo, det skulle ju kunna var ett alternativ :) Har hoppat hästen 3 gånger än så länge, men han hoppar ju allt :D Så en bana på 90 cm är inga som helst problem, dock har jag inte tävlat något alls detta året så vet inte om jag är så sugen på att lösa licens för endast en tävling....

Insåg att lokal licensen endast gick på 100 kr nu när man köpte den så sent på året, så det kan de ju vara värt :D Blir nog Susedalen....

Halmstad anordnade ju en träningstävling på superkort varsel!
Enda anledningen till att jag var där var för att jag känner ridskolechefen. Tror de skrev om det på hemsidan den 14:e o tävlingen var den 19:e... Men det var en del folk där ändå. Alldeles lagom för min vilding =)

Liknande trådar

Tävling hej jag undrar om icke godkända hästar får tävla i pay and jump eller inte? :)
Svar
7
· Visningar
1 687
Senast: Sirap
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 770
Senast: Snurrfian
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 975
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar