Passivitetsträning

lisette132

Trådstartare
Hej allihopa! Finns det några här som bor i uppsala trakten som skulle vilja ses me sina hundar o träna passivitet? Sitta o bara ta det lugnt o prata o fika o lära hundarna att va stilla o tysta i andras sällskap o lära sig att koncentrera sig på matte/husse.
Har nämligen en jackrussell tik på 4 år som skäller på minsta ljud, på hundar och på folk ibland.
Börjar bli ganska tröttsamt nu... Suck.. Sen vill jag inte att hennes dotter på 11 mån ska ta efter.. Har redan börjat....
Har ni några tips o råd för skälliga hundar???

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 714
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 666
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Jag önskar få tips från er angående larmande/ skällande i lägenhet. Har testat Allt känns det som men jag ju ha missat något...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
14 976

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka