Passfråga..

W

wingil

För mig som suger på allt som har med passen att göra :)
Har en hannoveranare som har tyskt pass och tänkte höra om det är godkänt.. man måste väl inte skaffa nytt svenskt pass åt honom? Även om det nu står att han är hingst :p (han är dock valack)

Tacksam för svar så jag slipper oroa mig :)

Sv: Passfråga..

wingil skrev:
För mig som suger på allt som har med passen att göra :)
Har en hannoveranare som har tyskt pass och tänkte höra om det är godkänt.. man måste väl inte skaffa nytt svenskt pass åt honom? Även om det nu står att han är hingst :p (han är dock valack)

Tacksam för svar så jag slipper oroa mig :)

Kolla med din rasförening. Jag har ett Belgiskt pass som jag bara skall ha en sk. Sverige stämpel på.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 568
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 117
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 218
Senast: Maniac123
·
  • Artikel Artikel
Dagbok och orolig att inte bli tagen på allvar! Jag har känt mig väldigt sliten och trött i många år och har väl kanske vant mig vid det och...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stora shoppingtråden II