L

L1ll4n

Hej!
Min medryttarhäst har inget pass, men det är på väg.
Ägaren skickade in uppg. o sånt i december 2005 och har ännu
inte fått det. Vet att det var någon annan bukare som också hade
skickat in då men fått en lapp om att passet var på väg.
Ägaren har inte fått någon sån lapp utan har fått ringa en massa ggr till dom, och dom har sagt att det ligger där. Någon annan som också vill ha sitt pass som har väntat länge ?
Och ägaren vill ha passet snart för att jag ska kunna vara med på någon hopptävling innan hon säljs...

Sv: Pass

Är det ASRP som ska utfärda passet? Mina papper hade dom inte fått påstår dom, skickade oxå in i Dec -05

Okej, men hon har fått bekräftat att det finns, att det ligger där hos ASRP..

Då är det nog bara o vänta o se. Jag fick som sagt beskedet att mina papper inte fanns, detta tog dom nästan 1,5 år o få fram, efter massor av mail o telefonsamtal.

jag skickade också in mina papper i dec 2005 och har fortfarande inte fått något pass. i april 2006 fick jag en lapp om att uppgifterna såg kompletta ut och handläggningstiden beräknades till ca 20 veckor. sen har jag inte hört något.. jag har iofs inte ringt och tjatat, har haft ponnyn ute på foder som promenadhäst så det har inte varit akut. men det kanske är dags att ta tag i det..

Skickade in papper i november 2005, har inte hört något.
Men funderar på att ringa och kolla läget.

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 139
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 611
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 098
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka