pass igen.......

M

Mithra

hur var det med passen nu, räcker det att ha skickat in det detta året för att slippa straffavgift:confused:
ute i god tid...:angel: :o .
men de stora hästarnas är klara för länge sedan, detta är ett föl som jag nyss skaffat så jag kunde inte ordna det innan, nu är han chippad och idag kommer vetrinären för att skriva åldersintyget, sen skickar jag papprena rekomenderat, räcker det då att ha kvitto på att ha skickat det nu:confused:

Sv: pass igen.......

Men det är ju klart, hästarna ska ha passet 2006. Är det inskickat deta året så finns det inget de kan göra!

Straffavgift har jag dock inte hört något om att man ska få, det är mets att du inte får typ slakta din häst om den inte har pass etc.

Alla pass ansökningar som kommer in 2006 får en straffavgift.

Mithra- H*n som ska göra pass på mina märrar säger att det räcker att det är inne till årsskiftet... så jag hoppas att det stämmer.

Id-kontrollanten som var hemma hos mig sa att -bara papperna är inskickade innan nyar är det lugnt ! :bump:

lånar sista knappen.... tack för svar, jag har skickat iväg dem nu så jag hoppas att det räcker...skickade rekomenderat så att man har kvitto.:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 202
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 963
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 343
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när...
2
Svar
23
· Visningar
3 380
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar