Ja här är en till, inget tecken på paket eller avi what so everVi är ganska många som inte fått paket än väl? @Nixehen, har du koll på att alla har skickat iaf?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja här är en till, inget tecken på paket eller avi what so everVi är ganska många som inte fått paket än väl? @Nixehen, har du koll på att alla har skickat iaf?
@BobberiBoo , @Ceta, @cewe, @WS6, @Anna, @Fraggel_Tess , @Cattis_E, @Snurrfian - Era paket ligger hos respektive ombud, pma mig för kollinummer om ni inte fått avier!
@Monifa, @LittleJohn - era paket står som "påväg" på postnords hemsida.
@Ninnurur och @gul_zebra, saknar kollinummer från era tomtar. Återkommer.
Jag har fått avin, bara inte hunnit hämta! Ska hämta imorgon@BobberiBoo , @Ceta, @cewe, @WS6, @Anna, @Fraggel_Tess , @Cattis_E, @Snurrfian - Era paket ligger hos respektive ombud, pma mig för kollinummer om ni inte fått avier!
@Monifa, @LittleJohn - era paket står som "påväg" på postnords hemsida.
@Ninnurur och @gul_zebra, saknar kollinummer från era tomtar. Återkommer.
Erkänn att du tog det pga mitt namn på paketet?Jag har fått så fina saker av min ”tomte” som jag tror är @Cattis_E Kaffe som doftar ljuvligt, fantastiska färgpennor (vad är oddsen att de matchar min löpare!) och ett bokmärke. Tack!