gul_zebra

Trådstartare
Snabb parkeringsfråga - fri parkering 3 timmar. Inget krav på p-skiva och finns inga biljettautomater. Vad gäller om man vill stå mer än 3 timmar? :confused:

Och finns det ingen ledig ruta kan du helt enkelt bara köra ut och köra in igen. Om P-vakterna kollar en sådan parkering (vilket känns som det inte händer så ofta) måste de åka dit och dra streck på däcken, och sen återkomma efter 3h och då kollar de om strecken är på samma ställe.

Parentes: Där vi bodde förut hade vi en 4h-parkering. Inga P-vakter bevakade den parkeringen misstänker jag, med tanke på att kompisens bil kunde stå där 2,5 månad utan P-bot. Inte värt att chansa på kanske :)

Tänkte väl, har då aldrig sett varken böter eller streck på däck just där. Då chansar jag, slutar jag inte tidigt så lär jag stå i 3½ timme nämligen :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har problem. Det finns fyra saker jag avskyr när det gäller dasspapper 1. Papper som slutar existera när det blir blött så man...
2
Svar
34
· Visningar
2 185
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 081
Senast: Mabuse
·
Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
631
Senast: Pegasus63
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 757
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar