Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kör iväg och parkera igen så får du tre nya timmar.
Inga krav på hur långt och hur länge, vad jag vet. Endast att bilen flyttats.
Dvs. gå ut och byt bara till en annan p-ruta.
Och finns det ingen ledig ruta kan du helt enkelt bara köra ut och köra in igen. Om P-vakterna kollar en sådan parkering (vilket känns som det inte händer så ofta) måste de åka dit och dra streck på däcken, och sen återkomma efter 3h och då kollar de om strecken är på samma ställe.
Parentes: Där vi bodde förut hade vi en 4h-parkering. Inga P-vakter bevakade den parkeringen misstänker jag, med tanke på att kompisens bil kunde stå där 2,5 månad utan P-bot. Inte värt att chansa på kanske
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Hästmänniskan Det går bra med provridning. Känns ju som att vi inte kommer kunna åka till en bokad idag pga vädret. Och så fick jag precis mess om att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.