Papillon som inte lyfter på svansen?

Hagstadius

Trådstartare
Min mormor har en Papillontik på 4år, hon har svansen hängande, alltså hon har den bara uppe så som vanliga Papillon:er har. Hon har hängandes blad och sånt efter sig ibland som man får ta bort. Hon har endast svansen uppe om man kastar boll eller om hon blir glad när man t.ex träffar någon man känner eller så. Hon är rättså osäker i sig själv men är ändå inte så osäker att hon är rädd och svansen är inte mellan benen på henne, den bara hänger helt enkelt. Det är både inomhus och utomhus.
Någon som har en aning om varför och om man kan göra något för att "få upp svansen"?

Sv: Papillon som inte lyfter på svansen?

Kasta boll hela tiden? Nä skojade men den kanske helt enkelt är en sån modell :)
Varför vill ni att svansen ska stå? Ska hon ställas ut?

Sv: Papillon som inte lyfter på svansen?

Nä, vi ska inte ställa ut henne men vi undrar bara. Hon har varit så hela livet och eftersom typ alla papillon man ser har svansen uppe :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 328
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 431
Senast: Emtherlia
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 508
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka