Pannluggsproblem

Sv: Pannluggsproblem

Fläta, eller sätt upp på annat sätt. Klipp inte av den för då.. :mad: :D

Min nordis har inte så jättemycket man, skulle vilja ha längre man på henne men det är omöjligt typ.

Klippa av, näe då har jag nog satt min sista potatis...
Nu ska ni snart få se hur han ser ut, har skaffat ny mobbe och det är kamera i den :banana:
väntar tills det blir ljust... måhända man kan fota honom in action på ridbanan ock. (man kan spela in video med :banana: :) :D

Öhm, min häst har oxå lång pannlugg, och jag låter den vara hela tiden, flätar den inte ens när jag rider. Är det så att han står på den eller nåt liknanade? :rofl:
Annars är det nog ingen fara, min pannlugg är hel och fin utan problem :)

5522497.jpg

Det funkar om du tar mjuka resårsnoddar och sätter upp hela pannluggen i en hästsvans och använder 5-6 stycken snoddar med jämt mellanrum, uppifrån och ner. (hoppas du förstår min svåra beskrivning)

Finns det något finare än mycket man och pannlugg!!! :love:

Tänk på att den skyddar mot regn, snö, blåst och flugor!
Både snyggt och bra funktioner! :angel: ;) :D

Åh kärlek till alla nordisar med sån där man och pannlug :love: :love:

Det funkar om du tar mjuka resårsnoddar och sätter upp hela pannluggen i en hästsvans och använder 5-6 stycken snoddar med jämt mellanrum, uppifrån och ner. (hoppas du förstår min svåra beskrivning)
ja ja män, sån gjorde jag på ungarna när de var små, i olika färger---
ska testa

här kommer första bilden på killen med luggen, inget bra kort så....

men första kortet jag tog med nya mobben:D och mörkret föll...
teddy2.jpg

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 652
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 527

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka