Cashmir

Trådstartare
Nu är jag ute efter ett nytt pannband! Tror jag åtminstonde :D
Det ska vara rätt så brett och ha "pärlemorpärlor" i. Alltså sådanna pärlor som många har som örhängen när man tävlar! Sådanna där grädd-silver-vita fina :love: Alltså att de sitter på rad efter varan utan mellanrum...

Till saken hör att det ska definitiv vara fuskpärlor :D Så billigt som möjligt alltså! Nån som har något tips?

Sv: Pannband!

Ja det är bara såå snyggt!! :love:

Sanna mina ord, bling-blinget är snart förbi och då är pärlor hett, hett, hett ;)

Tyvärr har jag hittills bara sett ett enda pannband med pärlor som var snyggt, och det var ett no-name på Eko. Tyvärr var det uruselt i kvalitén så jag köpte det inte. Men jag väntar fortfarande på att det ska dyka upp ngt, kanske på Falsterbo i sommar?

Hittar jag ngt inom det närmaste så PM:ar jag dig! :banana:

Jag ska också leta vidare :D

*Inväntar med spänning på ett PM inom en förhoppningsvis kort framtid* :banana:

Precis ett sådant här vill jag ha!! :love::love::love:

Men det finns tyvärr inte i brunt läder :cry:

1110101g.jpg

Var hittade du det och vad kostar det? Skitsnyggt ju!!

.............

Senast ändrad av en moderator:

Tyvärr så kan jag inte tyska och sambon jobbar.. Allt är på svenska utom hur man betalar.. Finns det fler ställen som har? Blev ju helsåld på dessa nu..

Det beror sig på det... ;) Skulle nog behöva titta på det live först och se så att den bruna färgen stämmer med sadel träns/kandar. Det är ju det som är besvärligt med brunt, att inte alla nyanser fungerar.

De OS som jag sett IRL i brunt har varit mörkt chokladbruna. Men jag behöver ha ett som är lite mer åt mörk-rött-brunt.

Men först och främst så återstår det att se om det öht finns i brunt. Jag känner mig lite tveksam (men hoppas ngt innerligt! ;))

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 556
Senast: Fiorano
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 485
Senast: Ajda
·
Övr. Hund La ut samma inlägg på en annan sida men verkar inte få nå svar så jag lägger ut här också ;D Kanske är det jag som inte har nå tålamod...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 696
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hästmänniskan Hej allihopa hoppas ni har en trevlig kväll! Det är så att jag ska rida min allra första La2 start imorrn och är riktigt nervös! Jag...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Hanna2021
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka