Lorelie

Trådstartare
Hur svårt kan det igentligen vara att hitta ett snyggt och billigt pannband till tränset?
Svar: Ursvårt!

Har tittat på de lokala ställena som säljer hästgrejjer, men ingen har. (Jo, en med det billigaste var för 200:-, och det är mer än dubbelt så mycket som tränset kostade...)

Någon som vet något ställe på nätet? Har tittat runt lite i div. internetbutiker som det tipsas om i andra trådar utan att få napp.

Hjälp mig :crazy:

Sv: Pannband?

Vad är snyggt då?
En enkel kedja, ett i slätt läder, ett med nitar eller en kedja med färgade stenar, blommor och hjärtan?

Tunna, flätade läderpannband och kedjor har Globus, och de flesta butiker handlar av dem. Annars har ju Börjes kedjor, med och utan stenar.

Jag vet...ändå e jag själv en pannbandsfanatiker. Men lyckokasten kommer mest från att ha besökt små lokala butiker när man varit ute och rest. Hittat ett jättefint utanför Visby...men det hjälper ju inte dig :(

Kolla begagnat på bukefalos, det är ju en sån sak som inte slits så mycket...

Jaadu... Det var jag ju inte ens själv :crazy:
Vill ha förslag på allt möjligt :D
Ser jag något som är snyggt vet jag det då :idea:

Hittade bara två, två standard som finns övrallt =( (två kedjor, en med hjärtan, och en rund)

jaa, men de har massa fler... De är jättefina :D
Två ritkgit fina som glittrar som jag vet inte vad :) :love: Skulle köpa men tyvärr fanns det bara då i new market färg och jag har svart :smirk: :p
Snart ska jag köpa det :)

Det här har jag köpt av Globus och tycker att det är riktigt fint

IM000007.jpg

Jag köpte ett snyggt pannband på Hööks, ett HorseHead, det för 249 kr. Tycker det är ursnyggt på min häst, han har stort och grovt huvud.

Okej. Har missat det tror jag... (Trodde jag hade koll på de "vanliga" affärerna nu :p )

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 307
Senast: Johanna1988
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 006
Senast: Calmiche
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 271
Senast: Voeux
·
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
2 160
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈