Pakistan ox Winsir 0x

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare turbos
  • Startdatum Startdatum
T

turbos

Någon som har avkommor efter någon av dessa två och kan berätta om temprament m.m

Undrar också över deras resultat poängmässigt från hingstbedömningen.

Glad över alla upplysningar då vi funderar på någon av dessa två till vårat ponnysto nästa år.
hälsn T

Sv: Pakistan ox Winsir 0x

Winsir hade 67776=33 p exteriört: "Lågställd med svag rastyp, oädelt huvud, lång hals. Välutvecklad bog. Tät fram. Energisk men låst skritt. Kort bunden trav."

Sv: Pakistan ox Winsir 0x

turbos skrev:
Någon som har avkommor efter någon av dessa två och kan berätta om temprament m.m

Undrar också över deras resultat poängmässigt från hingstbedömningen.

Glad över alla upplysningar då vi funderar på någon av dessa två till vårat ponnysto nästa år.
hälsn T

Hittar ej vilket år Pakistan avelsvärderades, men sök på SalEx Arabstuteri så bör Du hitta deras sida och därmed information.

Ang. Winsir finns följande avelsvärderingsbevis från 2002 och 2004 på SH's hemsida www.svehast.se.
Du kan söka på nätet efter äg. hemsida.

mvh
Carina

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 499
Senast: ako
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 581
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 844
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 535
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka