G
GiG
Waldhof fortsätter att imponera, nu har de tagit hem lillebror till Anky van Grunsvens Painted Black I, Painted Black II e Gribaldi-Ferro, står det på deras hemsida. Hoppas den är smarrig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild önskasWaldhof fortsätter att imponera, nu har de tagit hem lillebror till Anky van Grunsvens Painted Black I, Painted Black II e Gribaldi-Ferro, står det på deras hemsida. Hoppas den är smarrig!
Tack så mt hoppsan - du är en ängel... Koll på läget som vanligt !det finns en bild på
http://www.uytert.nl/
klicka på Folder Hengstenparade 2006: deel 1
så står han nästan längst ned i den pdf filen, på sidan 10 i katalogen och sidan 11 när man öppnar det med Readern.
Fast i foldern heter han naturligtvis Genesis!
mvh
Kanske Stommen kan ge oss ett handtag ?Någon som kan holländska?
ungefärZijn moeder is de Keur merrie Litchy die wordt uitgebracht in de klasse Z-dressuur. Lichty is een dochter van de Olympische Keur dressuur hengst Ferro. Grootmoeder Vrona was zelf jarenlang succesvol in de dressuursport het geen bekroond werd met het sportpredikaat. Uit deze stam komen meerdere Z & ZZ dressuurpaarden.
Kanske Stommen kan ge oss ett handtag ?
Helen
Och även om man har lättat upp blodet, tror jag att man skall fortsätta med det, eftersom det ligger på en gammal gelderlandbas. Sunda hästar, men man får tänka på det när man selekterar.
För de som inte har en gelderlandhäst på näthinnan påminner jag om Irco Marco. Han var ju också upplättad av trakhenerblod.
NU måste jag hoppa i säng!
Nattis
Det var ju synd, då går han ju bort direkt som kandidat till mitt Maratonsto (fast henne hade jag ju i och för sig bestämt att jag skulle ta en ren hopphigst på i år ), men hur är det med högställdhet?
Mitt Mastersto är ju ädel i typ, men möjligtvis lite lågställd och liten.
Kanske det kan var nåt för henne?
Det är nog bättre att titta på PB:s avkommor för att bedömma nedärvning av typ. PB I har i alla fall lämnat många ädla, snygga hästar, har jag sett på auktioner i Holland.
Åh, Ferro är ju bara helt underbar att se
det är väl en RIKTIG hingst i alla fallÅh, Ferro är ju bara helt underbar att se