Pagead.googlesyndication?

Bonita4

Trådstartare
Är det min dator som spökar eller är det nånting som är riktigt galet?

Bukefalos går skitsegt + alla andra sidor som också använder sig av googleannonser (?) Bara att öppna det här fönstret tog ungefär 7 minuter. Jag har ändå ett snabbt bredband. De t står "väntar på pagead.googlesyndications och så går det så jääääättesegt.

Nån som vet vad felet är? orkar inte vara inne på buke när det går så segt :p

Sv: Pagead.googlesyndication?

För mig segar det inte, men det betyder inte att det inte segar för andra.

Inga problem här inte, har bredband dock inte snabbaste hastigheten...

Det låter som att det skulle kunna bero på ett anti-spam program eller dylikt, har du något sånt installerat på datorn så testa stänga av det eller kolla över inställningarna.

/Erica

Det har kommit för mig också några gånger. Jätteirriterande:mad:! Nu är det bättre, men det spökar fortfarande ibland. Och jag har inte ändrat nåt i inställningarna.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 319
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 223
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 449
Senast: Stereo
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 591
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar