på riktigt?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 450

ameo

Trådstartare
Moderator
Är nyheternasverige.se en nyhetssajt på riktigt, eller är det bara (som jag tror) förvrängda tokigheter?

Sv: på riktigt?

haha har aldrig hört talas om den innan! Ingen chans i världen att den är på "riktigt" :laugh:

har några vänner på fejjan som "gått på" storyn om älgen, men när man läser om "skärgårdspolisens utredare Kaj Bhrygga" så indikerar det ju åtminstone för mig att det är på samma nivå som vilket aprilskämt som helst...

kl

Tycker det är helt kocko hur folk kan gå på artiklarna därifrån. Sett flera på facebook som upprört delat med sig av dom :crazy::D

Liknande trådar

Samhälle Varför anser du att det är viktigt att följa nyheter? Vad tänker du att folk som inte följer nyheter missar? Jag slutade med nyheter... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 517
Senast: Milosari
·
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 219
Senast: Capybara
·
Tjatter Behöver köpa ett riktigt varmt men samtidigt smidigt underställ. Vad skulle ni rekommendera att köpa?
Svar
15
· Visningar
569
Senast: Krålus
·
Tjatter https://www.power.se/vitvaror/mikrovaagsugnar-och-tillbehor/mikrovaagsugnar/samsung-bespoke-ms23t5018anee-mikrovaagsugn-clean-mint/p-1175... 2
Svar
31
· Visningar
2 252
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring