Kolla, en blå mikrovågsugn

På tal om blå köksmaskiner. Min frys hade blått på kanterna av hyllorna. Det kändes så självklart. Blått=kallt. Sen visade det sig efter en tid (något år eller två) att det bara var plastskydd. Besvikelsen när de fått till en sån bra design och så var det bara en bluff!

Hoppas att Bosch läser på bukefalos också. Funkar #Bosch tror ni?

IMG_5088.webp

Den här designen gillar jag.
https://www.magasin11.se/kokstillbe...vagsugn-i-retrostil-mintbla-23-liter-melissa/

Alltså den här tråden får mig att tänka på våra garageportar...
När vi flyttade in 2008 hade garaget fått två helt splitternya fina garageportar. För något år sedan hade jag lite bråttom, var stressad, råkade backa på den nedåtgående porten och bucklade två av lamellerna :o. De behövde repareras... reparatören kom och installerade lamellerna, toppen... När han var klar kom han och plingade på dörr med frågan
- Vill ni att jag tar av skyddsplasten på de nya lamellerna?
- Ja, men absolut! Svarar jag
- Ok, tänkte bara fråga eftersom att skyddsplasten är kvar på de gamla lamellerna!

:D:D:D Vi har alltså haft skyddsplast på våra garageportar och det har vi inte lagt märke till på ca 12-13 år :o:o:o

Liknande trådar

Kropp & Själ Ska försöka att inte skriva en hel roman. Jag har antagligen haft rls från tonåren men inte förstått vad som var fel och läkaren...
Svar
3
· Visningar
1 588
Senast: Skorpis_8
·
Avel Satt och kollade upp våran gamla foderponny på Blå Basen, en liten vit welsh e. Hellekis Timjan, och hittade att han ska ha tre...
Svar
3
· Visningar
1 780
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka