På fredag hämtar vi en hund =)

Shark

Trådstartare
Japp, på fredag bär det av ca 30 mil och hämtar våran nya familjemedlem. :love: En fantastiskt fin schäferhane på 7½ mån.
De är ju olidligt att vänta! Fattar inte hur man orkade vänta 9-10 v på en valp!

Bilder:

Sv: På fredag hämtar vi en hund =)

Vad fin han var. Är han omplacerings eller kommer han direkt från kenneln? Lycka till med honom :)

Sv: På fredag hämtar vi en hund =)

Han kom tillbaka från köparna, vet dock ej riktigt när. Men har fått uppfattningen att han varit hos "mamma" ett tag nu, men hon vill starta kennel och han är kryptorchid så hon har ju tyvärr inte mkt användning för honom. Så nu ska han bli våran :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 722
Senast: fixi
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 390
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 006
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 825
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka