Sv: P.R.E/Varmblod
Jag ser inte hur jag kan ha misstolkat det, för du säger hela tiden emot dig själv.
"eller ngn sorts vagnshäst som ligger nära travaren"? vad skulle det vara för ras menar du? om hon ska ha den till ridhäst? förklara gärna hur du menar.
och att ha den både som travare och ridhäst? vad i 17 menar du? det är inte möjligt om man vill rida i ngra seriösare sammanhang, vilket denna TS vill eftersom hon vill korsa in en PRE för att få en RID häst. Förstår du vad det är du säger?!
travare korsad med ett fullblod? HUR tänker du nu?
KL
Håller med Mabuse och Humelibumlan i varje stavelse.
Tror du misstolkade det jag skrev innan.
Jag skrev om hon nu måste korsa in något annat så ska det vara nära besläktat med hästen.
Därför rekommenderade jag fullblod eller arab eller någon sort av vagnhäst som ligger nära travaren.
Det bästa vore förstås om hon tog en travhingst , gärna något franskt för kan hon ju både ha den som travare och ridhäst om man registerar den.
Jag ser inte hur jag kan ha misstolkat det, för du säger hela tiden emot dig själv.
"eller ngn sorts vagnshäst som ligger nära travaren"? vad skulle det vara för ras menar du? om hon ska ha den till ridhäst? förklara gärna hur du menar.
och att ha den både som travare och ridhäst? vad i 17 menar du? det är inte möjligt om man vill rida i ngra seriösare sammanhang, vilket denna TS vill eftersom hon vill korsa in en PRE för att få en RID häst. Förstår du vad det är du säger?!
travare korsad med ett fullblod? HUR tänker du nu?
KL
Håller med Mabuse och Humelibumlan i varje stavelse.
Senast ändrad: