Övningar!

Pettsson

Trådstartare
Jag har inte varit så aktiv just på det här forumet, har mest läst och kikat omkring.

Tänkte, kanske vore det en idé om alla övningar för såväl häst som ryttare samlades under en och samma tråd? Det skulle underlätta för de som söker och man kan lättare hålla reda på vilka tips som getts och inte.

Kanske? Håller ni med?

Sv: Övningar!

låter som en bra idé, och det är ännu smartare om folk skriver vilken typ av övningar som önskas, så kan vi nog hitta nåt skojigt :)

Sv: Övningar!

Eftersom vi nu är inne på Hoppforumet kanske det är en bra grogrund att börja där?

Övningar för unghästar tex.? Eller för äldre hästar som inte hoppat tidigare.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 262
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 220
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar