TheRedLightning
Trådstartare
Men om man inte har tid, hur ska man då kunna prioritera?Kognitiv beteendeterapi.
Och det handlar om prioriteringar, inte tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men om man inte har tid, hur ska man då kunna prioritera?Kognitiv beteendeterapi.
Och det handlar om prioriteringar, inte tid.
Men om man inte har tid, hur ska man då kunna prioritera?
Men det är ju sant, det är ju inte bara med honom som jag tänker på vissa saker som han säger, gör ju det med alla jag känner.. har alltid varit så länge jag levt..
Fast mitt jobb med heltid innebär lång dagar i bästa fall slutar jag 17 som det står på schemat i värsta fall slutar jag närmare 19, då ska man åka till stallet, vilket tar lite tid att ta sig dit, ta hand om hästen, sen åka hem. Vilket också tar tid och sen blir det raka spåret ner i sängen.
Från jobbet till stallet tar det ca 30 min och hem från stallet mellan 40-45min, fast de blir bättre sen när ja flyttat, då bor ja granne me stallet, men det är långt kvar innan det blir aktuellt.
Tror det blivit någon/några förförståelser här, nog jag som kanske inte varit tydlig i min formulering. Hela tiden är inte rätt, det kanske har låtit så på mina inlägg, men i verkligheten dyker det bara upp ibland och vissa gånger kan det gå några dagar innan det händer. Vet inte om jag lyckades formulera mig bättre nu, kanske blev ännu mer förvirringar nu. :/Jag tycker inte problemet verkar vara analyserandet så mycket som att du verkar spela nåt spel där du hela tiden gör saker för att kolla om han reagerar så som du tycker att en vän borde, och att han är konsekvent i sitt resonemang. Det vet du ju redan att han inte är, så då är det väl mer om du står ut med det?
Inget går upp mot ett gäng goda bortförklaringarvi jobbar med en del problem och jag vill lösa dom först innan jag börjar med medryttare, sen får hon en ofrivillig vilodag när jag är på ridskolan och har ridlektion på ridskolehästarna, då åker jag bara upp till stallet och fixar det viktigaste.
Det är väl ingen panik med att komma igång med nån hjälp pronto nu va? Det kan vänta tills oktober?
Men hjälp kostar pengar och tar tid och jag har varken eller just nu, men efter oktober så har jag båda. Är det då fel att vänta??Inget går upp mot ett gäng goda bortförklaringar
Det är klart att du kan vänta till oktober.Men hjälp kostar pengar och tar tid och jag har varken eller just nu, men efter oktober så har jag båda. Är det då fel att vänta??
Va bra, blev lite orolig att det var tvungen att ske pronto.. :/Det är klart att du kan vänta till oktober.
Men hjälp kostar pengar och tar tid och jag har varken eller just nu, men efter oktober så har jag båda. Är det då fel att vänta??
Du lägger verkligen VÄLDIGT mycket energi på honom och hur han skulle tänkas mena, vad han sagt och inte sagt etc etc etc.Jag la märke till en annan sak igår som jag inte trodde jag kunde bli - avundsjuk.
Tyvärr går inte det pga ekonomiska skäl. Bilen behöver service, utan bil kan jag inte ta mig till jobb, utan jobb inga pengar. Sen ska jag flytta och då blir det tyvärr en månad med dubbelhyror, sen kom alla försäkringar och ridräkningar m.m. nu, plus csn och lån. Så jag måste spara vart enda öre jag kan och efter oktober så kan jag slappna av igen och då kommer min ekonomi att gå ihop sig igen med.Klart du kan vänta till oktober men att döma av det du skriver i tråden så mår du inte bra, därför hade det kanske varit bättre att börja så tidigt som möjligt. För att du ska kunna må bättre.