@Thaliaste - det var ju precis det jag skrev?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Thaliaste - det var ju precis det jag skrev?
Att inte alla varken själva är - eller har - riktiga vänner. Att det inte är något ovanligt att man inte har sådana. Eller är en sådan själv.Vad syftar "det" på?
Att inte alla varken själva är - eller har - riktiga vänner. Att det inte är något ovanligt att man inte har sådana. Eller är en sådan själv.
Och du bekräftade det alldeles utmärkt med ditt inlägg.
Har inte läst klart tråden men reagerade redan här!Sagt det till honom och det jag får till svar "jag behöver inte ändra på mig och kan folk inte ta mig för den jag är så är dörren där.."
För att han är som den där bästa vännen jag aldrig haft, vi har samma humor har skrattat mycket. Allt blev genast mycket mer komplicerat när han blev kär i mig och sen dess har det bara gått utför kan man säga..
Jag menar inget illa med den här frågan men jag blir lite fundersam och måste fråga: Vad exakt är det med det han sa du reagerade över? Det verkar vara nåt du verkligen reagerade på och analyserar och jag förstår inte varför? Tog du upp det igen, idag? Varför i så fall? Vad i det är det som potentiellt är viktigt?Idag hade han inte alls sagt att "Ja, du är ju den som ska va mest mogen av oss" igår utan tydligen skulle ha sagt att han var mest mogen av oss. Frågade då varför han vänder på orden om det var att han inte vågade stå för det han säger, då kom det något om att jag hör det jag vill höra.. jag blir knäpp på pajken.
Läst om ditt inlägg femtielva gånger och känner mig bara förvirrad .... går det att formulera om? Vet inte vad det är jag ska svara på, så förvirrad är jag.Jag menar inget illa med den här frågan men jag blir lite fundersam och måste fråga: Vad exakt är det med det han sa du reagerade över? Det verkar vara nåt du verkligen reagerade på och analyserar och jag förstår inte varför? Tog du upp det igen, idag? Varför i så fall? Vad i det är det som potentiellt är viktigt?
Kort sagt: Vad är det jag missar?
Förlåt!Läst om ditt inlägg femtielva gånger och känner mig bara förvirrad .... går det att formulera om? Vet inte vad det är jag ska svara på, så förvirrad är jag.
Tur eller skicklighet, det kan gå på ett ut.Oj, har jag? Jag som mest tyckt att jag haft tur..
Du syftade på dessa eller?
http://www.bukefalos.com/threads/objektiv.1225283/#post-16368102
Ah, jag tänker inte så mycket när jag tar bilder mer känner eller vad man ska säga. Har alltid haft en känsla för vad som känns rätt och fel rent estetiskt, vet inte hur man ska förklara egentligen. Det är svårt. :/Tur eller skicklighet, det kan gå på ett ut.
Ja, det var bilderna i den tråden, jag kom ihåg dem för att jag tyckte att särskilt de båda djurporträtten utmärkte sig, tekniskt men framförallt artistiskt.
Det kallas talangAh, jag tänker inte så mycket när jag tar bilder mer känner eller vad man ska säga. Har alltid haft en känsla för vad som känns rätt och fel rent estetiskt, vet inte hur man ska förklara egentligen. Det är svårt. :/
Är inte dags att sluta stå och vara tacksam för att du får fotografera då?
De som vill fä gratis jobb gjort - de kan man vara utan.
att ställa upp gratis med sitt kunnande är inget man ska göra. OK om det är så att det är oklart vem som är skyldig vem - eftersom man gör saker för varann hela tiden - men annars är de pengar som gäller.
Vill de få foton så ta betalt. Om betalning sedan består i att de t.ex. hjälper dig tapetsera eller i form av reda pengar är oväsentligt. Bara de betalar.
Känns bara så surt och det värsta av allt är att jag flyttade ifrån mitt x pga denne vän.
Precis så.Jag gissar att jag missförstår dig nu, tänker du att man alltid gör som en affär med sina tjänster vänner emellan? Eller är det ok så länge som "betalningen" kommer, utan att den är avtalad specifikt?
Jag tänker nog att jag gärna ställer upp så länge jag vet att erbjudandet om hjälp finns där när jag behöver det. Sedan beror det ju på tid och situation, en vän kanske inte kan hjälpa mig under en tid pga omständigheter, och det är helt ok, men blir det väldigt ensidigt kanske jag ledsnar.