TheRedLightning
Trådstartare
Han är ett år äldre än mig och om man specifikt ska titta på just den situationen, så hade jag skämtat om något precis innan, sen när jag tittar på honom så viker han av med blicken och är "öööööh... ööööö....öööö" minns tyvärr inte vad det var han sa efter det, men jag minns att jag blev förvånad då han i tidigare diskussioner ansett att han är den som kan, mest mogen och vet bäst för att han är äldst.@RedHyuuga För mig innebär frasen"Ja, du är ju den som ska va mest mogen av oss" att du enligt ålder eller vadsom ska vara mest mogen men att så inte är fallet, dvs att du är omogen.
Men det är egentligen inte intressant, eftersom ni inte verkar förstå varann och synka bra känns det dumt att lägga mycket energi på honom?
Jag är långt ifrån omogen, skulle jag vart det skulle jag inte reda ut att leva helt själv och kunna planera min ekonomi inför stora utgifter så som service på bilen, dubbla hyror, veterinär, försäkringar, lån m.m.
Men man måste inte vara vuxen/mogen jämt, det blir väldigt tråkigt då, så då går det att skojja till det lite, ha lite barnsligt kul, man är inte äldre än vad man gör sig sägs det.
Jag tycker det är viktigt att kunna skratta från hjärtat och verkligen känna sig glad. Jag är flexibel, seriös när det krävs helt enkelt.