Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hittade en annons på Blocket om oreggade chihuahua valpar..
Finns det verkligen folk som betalar 18-20 000:- för en oreggad valp??
Jag menar.. inte ens en vavva me stamtavla kostar så mkt?
Va ? VArt hittade du den på Blocket någonstans ? Jag hittade 11 annonser om chihuahua, varav 2 handlade om kläder till dom...letade i hela Sverige och alla jag fick fram var reggade....
Jag fattar inte heller hur folk är "funtade" som betalar så mycket!!
Såg själv för ett tag sen annonser på blocket där det då var blandraser med "vavvor" i som dom begärde över 10 000 för!!
Där kan man ju lugnt säga att dom tjänar kosing på sina blandisar :smirk:
Jag menar, vill man ha en vavva så köper man FÖR I H-LVETE en renrasig och reggad för samma summa i stället för nå dylikt!!
Jag skulle då hellre stå i kö och köpa nå riktigt för den slanten.
Skulle jag däremot bara vara ute efter en pytteliten hund så finns det ju mycket billigare blandisar...
Kan man tänka att det är Paris Hilton (Hon i tv-serien "Simple life") som har skapat trenden med vavvor....?
Den verkar ha blivit borttagen nu. Det var iaf nånstans i Stockholmsområdet.
Kan se om jag kan komma ihåg någorlunda av vad det stog i den.
mitt minne e ju inte det bästa
Men iaf så va d långhåriga, rödbruna valpar chihuahua valpar, båda föräldrarna fanns i hemmet, men bara den ena hade stamtavla.
pris för hanar: 18 000:-
tikar: 20 000:-
Sen stog det nåt om att det inte gjorde nåt att valparna inte var reggade och va det nu va...
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Hundavel & Ras
Har börjat skanna nätet lite mest på skoj då vi ev funderar på valp till sommaren (eller nästa år, vem vet). Jag har konstaterat att de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.