Övedskloster

rubytoo

Trådstartare
Eftersom jag inte kan vara med i år pga av denna j***la arm jag har så måste jag ju bara visa denna bilden på min underbara häst :love:

BILDEN

Sv: Övedskloster

Vad är det med armen?? Kan du inte rida alls, eller är det bara just fälttävlan som inte går..? Eller är det hästen som inte är igång pga av armen?

Fin häst b t w.

Knapprån.

Jag kan inte komma alls, måste sticka till Tyskland tidigare än beräknat.

Nån som vill göra min artikel? :angel:

Vilken tidning skriver du för? Frilans?

(nyfiken journaliststudent vettu.. :smirk: )

Min dröm är att skriva men så duktig är jag inte....

Ingen kan skriva så bra som Carola, jag är helt såld på hennes sätt att skriva :smirk:

Senast ändrad av en moderator:

Jo jag rider hemma, men har fått lite bakslag just nu. Början till ont igen och vill förhindra att det bryter ut igen. Är ju opererad i den i maj så hela säsongen är ju ändå förstörd.

Men förhoppningsvis så är det ok att rida i lag SM :)

Men det är ju lite synd att hästen inte går för hon är verkligen super.

Kan man inte låta någon annan rida henne då? Fast det vill man ju sällan med sina egna hästar... Inte jag i a f.

Tiggertjejen skrev:
Min dröm är att skriva men så duktig är jag inte....

Ingen kan skriva så bra som Carola, jag är helt såld på hennes sätt att skriva :smirk:

:o Gulle du, tackar så mkt :bow:

Jag har faktiskt erbjudit en junior, men hörde inget sedan.
Synd för hon hade säkert gått långt med en junior.

Nu tänker jag behålla henne själv och rida för fullt nästa år och sedan betäcka henne om ett par år.

Vad tråkigt att du inte kan vara med.
Verkligen en fin häst du har.

Frekvensen före ;)

PICT2747.jpg

olgaklara skrev:
Jag har faktiskt erbjudit en junior, men hörde inget sedan.
Synd för hon hade säkert gått långt med en junior.

Nu tänker jag behålla henne själv och rida för fullt nästa år och sedan betäcka henne om ett par år.

Ibland undrar jag om folk inte tror att man skämtar när man erbjuder dem saker.... Det var säkert världens chans för junioren! Men man vill ju inte tjata...

Ja hade jag blivit erbjuden en sådan häst när jag var junior så hade jag tackat gud för det.

Men men jag tjatar inte

Kan ha roligt med henne själv nästa år :D

Skumt. Jag som blivit nerringd angående Barcelona av juniormammor din är ju mkt bättre :confused: och den kunde dom få lånat. Man kan ju undra alltså.

Jadu men till saken hör nog att Nicke ridit henne lite, du vet det är coolare att kunna säga att man köpt häst av en kändis

Du får helt enkelt höja din egen kändisstatus lite! :D
Rid runt med en tröja där det står Världskänd på hela Buke! ;)

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 496
Senast: Badger
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Ajda
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 027
Senast: fio
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 144
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar