Igår var jag och killen jag träffar på besök hos hans mor och syster. Där fick jag oväntat ungefär världens bästa julklapp!
Vi är där ibland för att äta middag och spela lite brädspel, och hans mor är otroligt glad åt att ha någon att bjuda på te
Hon har världens mest perfekta tekoppar, de är såå sköna att hålla i, helt perfekt storlek och form och även om porslinet är tunt så känns det starkt. Jag har frågat vad det är för märke och var man köper sådana, men eftersom den enda butik hon kände till är inne i stan så har jag inte kommit iväg dit.
Nu fick jag en sådan kopp, och en med ett otroligt fint mönster i min absolut favoritkombination av färger. Jag hade ingen aning om att de fanns i så fint utförande!
Den koppen kommer jag vara väldigt, väldigt rädd om. Har också googlat lite för att kolla om det finns fler koppar i den serien som är lika fina, men dels var ingen annan lika fin och dels kostar de otroligt mycket (jämfört med mina vanliga tekoppar från ica...) så ehm, jag är väldigt glad åt att bara ha en
Längtar till ikväll när jag ska inviga den. Måste bara klura ut vilket te som blir det bästa att dricka då.