Läste fel.Jag tror det faktum att många stöttar upp med ett stöd för en ledsen person som svar på inlägget är det som stör. Men jag kan ha fel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste fel.Jag tror det faktum att många stöttar upp med ett stöd för en ledsen person som svar på inlägget är det som stör. Men jag kan ha fel...
Max 2 med ett par hjärtan som svar. Inget av dem hänvisar till den här diskussionen utan en ledsen person som är just ledsen utan att skriva varför.Det är tre inlägg.
Att det läses ut negativa saker mellan raderna som aldrig ens skrivits och det ifrågasätt. Allt ifrågasätts.Vad är det som gör att du upplever stämningen otrevlig nu?
Det handlar inte om att hjärtan stör utan att det är ett trist fenomen när man är arg över en tråd och går in i en annan för ventilera detta. Det är allt. Om man diskuterar med användare A och B i en tråd ska man inte behöva gå in i andra trådar för att bemöta dem, tycker jag.Jag tror det faktum att många stöttar upp med ett stöd för en ledsen person som svar på inlägget är det som stör. Men jag kan ha fel...
Alltså vad jag än skriver så läser du ut nåt annat. Jag lägger inte mer tid på att förklara nu.Men du kan ju inte mena att bara för att folk inte håller med er så är stämningen otrevlig? Hur lågt i tak ska det vara på Buke egentligen?
Om du syftar på ditt inlägg, som bland annat jag högg på, så var vi ju flera som tolkade inlägget på samma sätt. Det betyder inte att det var så du syftade utan bevisar bara att det är svårt att komunicera med text. Mycket av informationen går ju förlorad, i from av tonfall och kroppsspråk, så det blir ännu viktigare att vara övertydlig.Att det läses ut negativa saker mellan raderna som aldrig ens skrivits och det ifrågasätt. Allt ifrågasätts.
Så olika det kan vara.
Jag har visserligen fortfarande inte förstått vilka likes du menade. Men skitsamma.Jag har redan förklarat det i inlägg i tråden. Jag ska inte behöva göra fler utläggningar.
Om du läser tråden ser du att åtminstone två till användare reagerat som jag gjorde. Du kanske ska se över hur du skriver istället för att lägga det på hur jag läser?Alltså vad jag än skriver så läser du ut nåt annat. Jag lägger inte mer tid på att förklara nu.
Och jag vet flera som läser det som jag menat det även om dom inte skriver det här. Du förvrider ju saker och ifrågasätter saker jag inte ens har skrivit. Jag fattar att detta är nån grej av payback men kör på för jag tänker inte delta utan vandrar hellre vidare till det du kallar gäng och dom som förstår utan att döma mig för nåt jag inte skrivit.Om du läser tråden ser du att åtminstone två till användare reagerat som jag gjorde. Du kanske ska se över hur du skriver istället för att lägga det på hur jag läser?
Fast alltså nu tycker jag att det är du som inte läser vad @niphredil skrivit. Du går ju på själv utan att läsa ordentligt och jag tycker mig läsa av inläggen att döma att det är fler som inte förstår hur du menar. Så uppenbarligen kanske du menar något annat än vad som framkommer i skrift eftersom vi är flera som inte förstår?Och jag vet flera som läser det som jag menat det även om dom inte skriver det här. Du förvrider ju saker och ifrågasätter saker jag inte ens har skrivit. Jag fattar att detta är nån grej av payback men kör på för jag tänker inte delta utan vandrar hellre vidare till det du kallar gäng och dom som förstår utan att döma mig för nåt jag inte skrivit.
Och det här är nåt jag alltid reagerar på när jag ser, tror stackars @Invicta (?) och jag haft en dust om det en gång . Så det är ingenting personligt mot just evighetstrådarna. Jag tycker bara att fenomenet som sådant är olyckligt. Men vi kan släppa det om ni vill, det är ingenting jätteviktigt.
Jag fattar att detta är nån grej av payback men kör på för jag tänker inte delta utan vandrar hellre vidare till det du kallar gäng och dom som förstår utan att döma mig för nåt jag inte skrivit.
Jag gillar utbrytar trådar, det ger mig möjlighet att följa o delta i intressanta trådar. Det är väldigt tråkigt att intressanta ämnen döljs i evighetstrådar.Fast jag kan garantera att jag sluppit den förnedring jag utsattes för om mitt inlägg inte bliviten egen tråd mot min vilja.
ANSER förnedrade? @Ninnurur blev kallade en dålig förälder och att hon inte klarade av sitt föräldraskap. Kom inte här och försök få det till att ninnurur är överkänslig.Rapporterade du inläggen som du anser förnedrade dig?
Fast nu har faktiskt inte alla läst tråden i fråga så hur kan du hugga på någon som ger ett tips utifrån sin (okunniga) horrisont? Hade @mandalaki istället skrivitANSER förnedrade? @Ninnurur blev kallade en dålig förälder och att hon inte klarade av sitt föräldraskap. Kom inte här och försök få det till att ninnurur är överkänslig.
så hade säkert någon huggit på det och talat om att personen inte alls blivit förnedrad utan var känslig eller liknande. Det blir löjligt att som du gör nu att attakera någon för ett neutralt ordval som inte tar ställning till den faktiska situationen.Rapporterade du inläggen som förnedrade dig?