Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, ärligt talat. Nej, mängden likes har inget som helst att göra med hur välkommen jag känner mig på forumet (eller mer specifikt i evighetstrådarna, ska vi dra in likes i detta så har de haglat över vissa av mina inlägg i diskussionstrådarna så det är inte som att jag bara bidrar med kallprat).
Det är den sammansvurna stämningen och den allmänna känslan av att här sitter ett gäng som redan är så ihopsvetsade och har sin jargong så att man kan fetglömma att nånsin komma in i gemenskapen oavsett hur mycket man skriver i jiddertrådarna. Jag tog upp det i tråden om vad som skulle göras med evighetstrådarna och sen som
@niphredil redan har nämnt så raljerades det hejvilt i just de trådarna.
Inte för att jag alltid har varit den snällaste här - bara fråga
@LenaH - men till och med jag tycker att sånt där beteende är nåt som på sin höjd hör till mellanstadiet. Att sitta och tissla och insinuera att vissa av oss måste vara lite korkade som inte känner oss välkomna är fanimig skamligt beteende från vuxna människor. "Oj, nån känner sig utanför, bäst att vi ökar på utfrysningen för att visa att hen har fel", goddag yxskaft liksom.