OT KL TS etc. etc.

Kookaburra

Trådstartare
JA! ALLA dessa förkortningar man stöter på på forumet!!! Kan NÅGON hjälpa mig med en ordlista för dessa? Vad står de för och vad betyder det?! Ibland kan jag bli galen för mindre!!:o

Jag tror mig ha lyckats lista ut några iaf. men skulle vara skönt att veta om jag har fattat rätt eller inte.

TACK :bow::bow:

TS - trådskapare?
OT -
KL - Knapplån?
etc... lägg till de jag inte fått med...
:bow:

Sv: OT KL TS etc. etc.

.. och OT betyder oftast Off Topic, dvs något som inte har med det ursprungliga ämnet att göra. :)

Sv: OT KL TS etc. etc.

Vet du att jag sökte faktiskt på "förkortningar" alldeles innan jag skrev tråden och tyckte att det var mycket underligt att INGEN skrivit om detta förut! :confused: Hittade bara två trådar med ordet förkortningar i...

Stavade jag fel???

Tack iallafall för hjälpen IngelaH :bow:

Liknande trådar

Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 260
Senast: monster1
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 409
Äldre Snart 36 år gammal finner jag mig plötsligt stående utan varken jobb, häst eller man. Mitt liv är ett helt oskrivet blad och det är med...
2
Svar
36
· Visningar
3 106
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38