"Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

L

Lambi

Är det fler än jag som tycker att nu har det blivit så många underrubriker att det är kollrigt. Under Hästmänniska så ser man att det är underrubriker, men inte under de andra. Visst blir menyn lång, men kan man sammanställa det någonstans? Nu börjar det blir väldigt många.

Kanske en "översiktsknapp"? :idea: eller... finns den redan?

Säg att jag skriver en tråd på gamla gnägg och det handlar om min isis, då ligger den ju fel. Det kommer nog att ta lång tid att förstå sidan för nya/nyare medlemmar. Eller de som jag, håller sig till vissa forum och har ingen aning om att det ligger underforum i vissa rubriker som säkert kanske passar min tråd bättre och då undviker att lägga ut för att man inte vet var. Jag har själv tidigare påpekat ibland att en trådskapare ska pröva en annan sida för att få ett bättre svar, det kommer nog hända både mig och andra nu ett flertal gånger!

Det kommer nog att pågå snarlika diskussioner i olika underforum vilket moderatorerna får ha lite hänsyn till.

Sen måste jag erkänna, jag vill inte bli stoppad i ett fack! :eek:
Jag vill kunna prata häst på gamla gnägg utan att få frågan: vad har du för häst?, vad rider du?, utan att få svaret -gå dit då!

Prövar gärna en tid och hoppas att det inte innebär mer segregering än det tyvärr redan har varit!

Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

Håller fullständigt med dig!!:bow: Det är helt befängt detta!!:mad: Rejäl segregering som bara kommer att leda till förvirring. Särskilt inom Gnägg och Utrustning....

Det finns massa inlägg om detta i tråden om ändringarna förresten. "Nu händer det grejer"-tråden.

Översiktsbild får du om du går in på Hästfourm, snack och annat och om Bukefalos... Då får du upp alla underrubriker...

Jag tycker faktiskt det var bättre förut, och tycker iaf vanliga gnägg och vanliga utrustning ska få ha egna rubriker:crazy:

Buke kommer bli rejält splittrat. Islandsmänniskorna för sig, travmänniskorna för sig istället för att alla "umgås" på bara några ställen. :(

Men så har det faktist varit förut... Travet har haft sin sida, körfolket har fått frågorna om utrustning mm på körsidan och isis samma sak där...

Förändringar är bara roligt, det behövs alltid.

dock vill jag ha gnägg tillbaka på huvudmenyn för det är nästan bara det forumet jag är på och nu blev det för rörigt o leta sig fram.
(för såna som inte vet vart det blev placerat måste leta ett tag..)
trodde faktiskt gnägg va borttagen först helt.

Klicka på "hästmänniska", där finns underrubriken "Generellt gnägg"

Det låg där, men nu ligger det under generella... :D

Förändringar är bara roligt, det behövs alltid.

dock vill jag ha gnägg tillbaka på huvudmenyn för det är nästan bara det forumet jag är på och nu blev det för rörigt o leta sig fram.
(för såna som inte vet vart det blev placerat måste leta ett tag..)
trodde faktiskt gnägg va borttagen först helt.

:bow: :bump:

Folket ge det lite tid ni lär er snart ;):D

Jag tror som du :)

Den sista ändringen är delvis som jag tänkte från början och förhoppningsvis gör den det lite enklare att hitta. Nu finns alla de stora forumen, som flyttat runt lite, under Generella.

Det blev MKT bättre med Generella:bow: :bump:

Under generella finns det generella gnägg

Har ett litet på sikt förslag eller tanke om det är ngt att fundera på:

går det att skapa en funktion för användare där man tex. kan välja 3 favoriter gällande forum, och skapa ngn sorts "shortcut" display av dessa, dvs för just den enskilda användaren som isåfall väljer vilka 3 eller x antal forum de vill ha upp i sin användar display? bara en ide!

I övrigt är det ovant med alla underforum, men samtidigt kan jag gilla tanken med det. och det blir så många forum att det är svårt att täcka alla, och det tror jag är positivt - man svarar i de man är mest intresserad av, och blir lite mer anonym och "neutral" rent generellt på forumet - dvs fler får plats att diskutera och uttala sig utan att några tar över i diskussioner på samma sätt som tidigare.

:bow: /m

Det kan du göra redan idag... Du går in i forumet och klickar på forumverktyg och så står det prenumurera på det här forumet...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 672
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 923
Senast: Nahar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat