Östra Ljungbys Naturbruksgymnasie?

H

HillsDouble

Någon som vet ngt om skolan? Jag har planer på att gå deras eftergymnasiala utbildning som är ettårig.
Tycker att det låter väldigt bra, men det är alltid kul att höra lite åsikter från andra.
Så om du vet ngt om utbildningen, skriv gärna!

Tack på förhand! :bow:

Jag ska åxå söka den utbildningen.
Vet att Lindis här inne har gått gymnasiet där....skriv till henne.

Den bästa utbilningen jag har gått. tre oförglömliga år!!!
Bra lärare, elever,djur och trivsam miljö. Får du chansen så ta den!!! // Linda

Vad glad jag blir! Jag har verkligen fått känslan att det är en bra skola. Nu ska jag kämpa allt jag kan för att verkligen komma in :)

Tack för svaren!

Det är nog inte så svårt att komma in pussa på Patrix den underbaraste häst man kan ha. Skall du åka dit och titta?

vad skall man säga på byggnads utbildning kan läsa upp lite ämnen ( om man villl) sen är det mycket häst foderberäkning hästens anatomi mm de mesta med häst

PU - är en ettårig eftergymnasial utbildning. Man läser vissa kärnämnen + vissa hästorienterande ämnen. Man kan säga att det är en förberedande utbildning för Hippologen.

Mvh Isa

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 870
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 457
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 225
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar