Jag tycker också att 2an var intressant på ett makabert vis.1an var fin!
Sedan är jag tydligen ensam här om att gilla 2an också Jag tycker att den var fascinerande, men aldrig(!) att jag skulle vilja ha en nakenhund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker också att 2an var intressant på ett makabert vis.1an var fin!
Sedan är jag tydligen ensam här om att gilla 2an också Jag tycker att den var fascinerande, men aldrig(!) att jag skulle vilja ha en nakenhund.
Åh, så SKÖNT det vore att ha en sådan hundJag gillar den, men mer "Om jag hade en sån hund skulle ingen vilja komma fram och klappa"
Satsa på 2an så kommer alla o springa o gömma sig eller sjunka genom jorden för att slippa möta er.Jag gillar den, men mer "Om jag hade en sån hund skulle ingen vilja komma fram och klappa"
Du är en ! Folk kan ju inte ens se en labrador från en goldenPälsade xolos är fina dock
Hade varit kul att ha några päls-xolos och några österrike pinchers i varierande färg och form. Och låta folk gissa vilken ras man hade
Fast den pinscher finns ju bara i 2 färger,rödaktiga o black and tan.Pälsade xolos är fina dock
Hade varit kul att ha några päls-xolos och några österrike pinchers i varierande färg och form. Och låta folk gissa vilken ras man hade
Haha eller hur! Folk brukar bli förvånade när jag säger att min vovve är en Golden. Nästan alla brukar gissa på blandras Han är förvisso rätt långbent och tunn, men ändå?? (Fast bäst är barn som kommer fram och förklarar för mig att jag har en snäll familjehund i kopplet Så sköna ungar liksom och där ligger Svansson och tycker att barn är rätt så obehagliga och överskattade... )Du är en ! Folk kan ju inte ens se en labrador från en golden
Måla tantecken på en xolo? Då kommer folk inte fatta någontingFast den pinscher finns ju bara i 2 färger,rödaktiga o black and tan.
Jag tror jag vet vilket uttryck du menar, jag tycker de blir lika husalferna från Harry Potter då. Får lust att slänga till dem en socka.en sån skulle man ha, den skrämmer skiten ur alla hahaa
Min schiller blev ju en pitbull en dag.. hon har ett speciellt uttryck när hon lägger öronen på ett visst sätt, det såg visst ut som en pitbull.
Nja... sötnöten bredvid mig är inte riktigt pitbullik alltså.
Försök själv stava via mobilen Oftast surfar jag på den och stavningen blir därefter.+1 på stavningen.
Österrikisk pincher. Inte vanlig pinscher. För övrigt finns ju båda "pinscher" färgerna på xolosFast den pinscher finns ju bara i 2 färger,rödaktiga o black and tan.
Hur tänker du då?Du är en ! Folk kan ju inte ens se en labrador från en golden
Blandras, blandras, blandras, blandras, blandras, blandras, blandras och blandrasHur tänker du då?
(Någonting säger mig att man hade trott att det var en blandrashund man såg om man såg en österrikisk pinscher bara sådär, även om det är en FCI ras).
Jag ser inte problemet,Är man oseriös för att man vill prova en ras till? För att man skattar o gör rätt för sig? Har tagit in nytt blod (det kostar pengar)? Den ev parningen håller ju åldern för svensk lag, Man behöver bara följa rasklubbens rek om man vill ha valphänvising därifrån,vad gäller ögonlysningen så kan det ju vara så att tiken är lyst i annat land eller resultaten är på väg till skk.
Hur intressanta linjer kan egentligen ett enda (billigt) land ha så att man väljer att importera individer av två olika raser (såg jag senare), varav ena raser väldigt många individer? .
Sorry för OT, men vad har du gjort med tikarna du inte ska använda i avel? Antar att du använde fodervärdar?Väldigt intressanta, och det är inte ovanligt att uppfödare (som har ekonomi till det) köper alla tikar i en kull för att sen utvärdera vad som ska sparas, jag har gjort det vid flera tillfällen.
Har du bild?Sharpei och tax och det enda jag kan tänka är Varför?
Finns på Blocket. Inga jätte bra bilder men man ser inte jätte mycket Sharpei i dem, det brukar enligt min erfarenhet slå igenom mycket mer.Har du bild?