Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pinnpooh - har den lång näsa?? (pinochio...)
Jag ska giva dig (på) Moppooh? Har Tony i Lady och Lufsen skaffat hund?
Frapooh - senaste kaffesmaken??
Ser ut som nåt som har röda ögon i mörkret och kommer för att äta upp dig, typ Baskervilles hund eller nåtBorzoi x Xoloitzcuintli (ser dock mer ut som Greyhound än Borzoi)
Ser ut som nåt som har röda ögon i mörkret och kommer för att äta upp dig, typ Baskervilles hund eller nåt
Ja det blev lite speciell effekt på den. Xolo är ju rätt fräna hundar i sig själva.Ser ut som nåt som har röda ögon i mörkret och kommer för att äta upp dig, typ Baskervilles hund eller nåt
Den absolut bästa designerhunden jag vet är en (mycket seriös uppfödare av Golden och lite av en förebild för mig) uppfödare som föder upp "beertrievers" (det är på skoj men hennes hundar hämtar öl så väldigt praktiskt )Designerhundar
Var påväg att skriva något om att stödja folk som håller på med blandrasavel på sidan om renrasaveln, sen läste jag till punktDen absolut bästa designerhunden jag vet är en (mycket seriös uppfödare av Golden och lite av en förebild för mig) uppfödare som föder upp "beertrievers" (det är på skoj men hennes hundar hämtar öl så väldigt praktiskt )
Ja det blev lite speciell effekt på den. Xolo är ju rätt fräna hundar i sig själva.
Det är fullt möjligt, dock tror jag inte att Azawakh är speciellt vanlig så chanserna att det är någon annan vinthund är nog större.#41
Bild nr 2 hade jag trott haft Azawakh i sig.
Borzoi x Xoloitzcuintli (ser dock mer ut som Greyhound än Borzoi)
Vad är det för något?Vad sägs om Xoloitzcuintle/Labrador?
Nä, det är det tyvärr inte Jag som gillar lite extrema saker tycker den såg cool ut. Dock skulle jag nog rent praktiskt inte orka med en nakenhund.Allvarligt, detta var nog något av det obehagligaste jag sett. Jag hade skitit på mig om jag mötte den här i en mörk gränd. Snälla säg att det är fotoshop?
Nej nej, det är ju sådana där dödshästar (testraler) från Harry Potter ser'u'la?!Allvarligt, detta var nog något av det obehagligaste jag sett. Jag hade skitit på mig om jag mötte den här i en mörk gränd. Snälla säg att det är fotoshop?
Nej skaffar jag en tik också så blir det ju bara poohDu får kaffa en tik då så kan vi göra en Poohchi! Låter som ett gulligt husdjur
Nummer tvåkommer direkt från ailien filmernaBorzoi x Aussie (Fin färg om inte annat...)
Borzoi x Xoloitzcuintli (ser dock mer ut som Greyhound än Borzoi)
Borzoi x Afgan
Borzoi x BC (tänk er vallet och jakten i samma hund...)
Nej skaffar jag en tik också så blir det ju bara pooh
+1 på stavningen.Nummer tvåkommer direkt från ailien filmerna