Tänkte främst på "inte registrera"-biten.Boss kombo har också gjorts tre gånger (trots massor med problem i valparnas mentalitet). Inte seriöst men heller inte straffbart. Att inte regga däremot...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte främst på "inte registrera"-biten.Boss kombo har också gjorts tre gånger (trots massor med problem i valparnas mentalitet). Inte seriöst men heller inte straffbart. Att inte regga däremot...
Haha, låter som en annons skriven av matte till min f.d. daghund. Mest sista meningen visserligen..Från en annons på en vuxen omplacering:
Söker någon som inte har förmågan att bli arg. Han söker någon som inte har något annat djur som är skarp i humöret. Han ska lindas in i bomull, men ändå få vara hund.
Bortskämd hund, någon?
Från en annons på en vuxen omplacering:
Söker någon som inte har förmågan att bli arg. Han söker någon som inte har något annat djur som är skarp i humöret. Han ska lindas in i bomull, men ändå få vara hund.
Bortskämd hund, någon?
Om någon har lyckats med att linda in sin hund i bomull och som ändå haft ett värdigt hundliv så skulle jag vilja anmäla mig på kurs hos den människan. (Kanske även den där delen med att hålla irritation under kontroll när man har en understimulerad pipande, och skrikande, schäfer i hemmet)
Doris har varit beordrad stillhet hela sitt liv och gör sig ändå mer illa än x-games deltagare.
Som exempel: besökte brandstationen för lättare inomhussök - tänkte att hundstackarn skulle få arbeta med huvudet iallafall. MEN Doris är den typ av schäfer som från stillastående kan hoppa närmare 2m (!) rakt upp i luften vilket hon naturligvis också anser är ett måste att göra när man söker av alla olika typer av brandfordon... I hennesvärd är brandstationen den optimala hinderbanan och hänger inte matten med i takten får Matten också skylla sig själv.
Vi fick ganska snart avbryta den träningen för att rädda hennes kropp från mer skador....
Så på med bomullen bara!
.....sen finns det pansarhundar som vår gammeltik. Hon har flygit ut genom sidorutan när bilen voltade, blivit påflugen och våldsamt attakerad på tävlingsplanen (av hund som slet sig) slängt sig ut från höga höjder, ramlat ner för källartrappan mm mm och aldrig fått annat mer än ett småsår och nån sträckning. Det är många gånger man fått hjärtat i halsgropen och tänkt "shit, hur gick det där"
Den tanten är det kvalité på
Stamtavlan på den tack!.... Eller är det kanske som filmen Mr glas? Din tik tål allt-min tik är gjord av glas............sen finns det pansarhundar som vår gammeltik. Hon har flygit ut genom sidorutan när bilen voltade, blivit påflugen och våldsamt attakerad på tävlingsplanen (av hund som slet sig) slängt sig ut från höga höjder, ramlat ner för källartrappan mm mm och aldrig fått annat mer än ett småsår och nån sträckning. Det är många gånger man fått hjärtat i halsgropen och tänkt "shit, hur gick det där"
Den tanten är det kvalité på
Hon ska ha valpar i sommarStamtavlan på den tack!.... Eller är det kanske som filmen Mr glas? Din tik tål allt-min tik är gjord av glas.......
-"Hej, jag vill gärna hitta ett nytt hem! Jag trivs inte så bra med stojjiga barn och katter, jag vill ha ett hem där jag kan slippa sånt och bli nummer 1. Jag gillar i och för sig att ha sällskap av en pojkhund så har ni en sådan som lekkamrat så är det helt okej. Jag älskar att mysa och kramas, att gå på långa promenader, busa och bara få vara. Jag är 2 år och 13-barnsmor, jag är frisk och har ett fint MH-test. Mitt reg.nr är se45485/2013. Släng till husse ett ben i form av 8000 pengar så mjuknar han nog och släpper iväg mig. Jag hoppas att vi kan bli bästa vänner. Fråga husse om det är något du undrar över.
Voff"-
Asså va????
Hon ska ha valpar i sommar
Om någon har lyckats med att linda in sin hund i bomull och som ändå haft ett värdigt hundliv så skulle jag vilja anmäla mig på kurs hos den människan. (Kanske även den där delen med att hålla irritation under kontroll när man har en understimulerad pipande, och skrikande, schäfer i hemmet)
Och detta är skrivit av en rottis ägare ,jösses!-"Hej, jag vill gärna hitta ett nytt hem! Jag trivs inte så bra med stojjiga barn och katter, jag vill ha ett hem där jag kan slippa sånt och bli nummer 1. Jag gillar i och för sig att ha sällskap av en pojkhund så har ni en sådan som lekkamrat så är det helt okej. Jag älskar att mysa och kramas, att gå på långa promenader, busa och bara få vara. Jag är 2 år och 13-barnsmor, jag är frisk och har ett fint MH-test. Mitt reg.nr är se45485/2013. Släng till husse ett ben i form av 8000 pengar så mjuknar han nog och släpper iväg mig. Jag hoppas att vi kan bli bästa vänner. Fråga husse om det är något du undrar över.
Voff"-
Asså va????
Och detta är skrivit av en rottis ägare ,jösses!
Kollade skk,den är hd/ad o mhad också.Såg du också annonsen eller kollade upp reggen?? Hahah ja jag skrattade först för att sen och sen skratta igen
Kollade skk,den är hd/ad o mhad också.
samma kull,födda i vårasJag blev lite fundersam över antalet valpar. Är det samma kull eller två olika? För hon var ju väldigt ung!
samma kull,födda i våras
Tiken var ju 2år så varför inte? Skk och jordbruksverkat säger 18 mån.Gick också in och tittade.. Brukar man ta valpar på så unga hundar? För det va ju en reggad fader så tänkte om det var uppfödaren som tog dem??