Skäms över att vistas på samma forum som någon så okunnigJust ja! Glömde det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skäms över att vistas på samma forum som någon så okunnigJust ja! Glömde det..
Jo precis! Jag förstår att det är intressant om det är renrasigt men jag undrar om de som köper en sånhär blandras bryr sig i det? Eller ens vet om att de ofta föder med snitt osv.Jag kan bara svara för frallan,dom röntgas inte och dom förlöses oftast med snitt så det är lite av en merit om dom föder naturligt,men då detta är en blandad kull så är det skit samma,jag som avlar dom renrasigt är mycket intresserad av att dom fött naturligt,helst i flera led bakåt.
Och varför det är viktigt att tala om att det inte blev kejsarsnitt?
MmPga storleksskillnaden mellan föräldrarna kanske?
Ska du tillaga den?Hur många är sugna på en Bagel? (Dvs korsning Beagle/Basset?). Jag kan bara tänka på mat när jag läser om den blandningen
Nä jag tänker på smörgåsen BagelSka du tillaga den?
Jag tror @Voff tänkte samma sakNä jag tänker på smörgåsen Bagel
För att den siste idioten inte är född?25000 för en labradoodle? HUR kan de vara så dyra och varför betalar folk det?
Ja, måste ju vara så!För att den siste idioten inte är född?
Rätt märkligt ändå nu när nästan alla har tillgång till internet?
Är någon riktigt skicklig i sin marknadsföring så går det alltid att få sålt sin "sak" till någon.... För att vända på det så förstår jag också varför vissa extremt seriösa uppfödare har svårt att få sålt sina valpar. Det ska nog mycket till för att valpar ska bli lättsålda om allt som finns är några få, dåliga bilder på en rörig hemsida med usel information. (Någon gång såg jag tex en potentiellt fin kull från min ras, där jag knappt kunde hitta något om vilka hundar som var föräldrar och uppfödarens tanke med kullen... Helt okänt utan att maila/ringa).25000 för en labradoodle? HUR kan de vara så dyra och varför betalar folk det?
Köp köp köp?Sitter och tittar på en annons om Ovtjarka. En treårig hane som säljs för 1500 kr.. Ingen info överhuvud taget.. Jag vet inte vad jag ska tänka först
Asså nog för att en stor nalle björn hade passat fint i min soffa, men jag är tveksam till att jag vågar mig på en så pass gammal en.. Visserligen släpper ju min jycke in Jehovas vittnen på tomten, så en stor Ovtjarka kanske skulle råda bot på det problemet , men vad ska jag hitta på med honom resten av tiden??Köp köp köp?
Låna ut honom till grannskapets ungar?Asså nog för att en stor nalle björn hade passat fint i min soffa, men jag är tveksam till att jag vågar mig på en så pass gammal en.. Visserligen släpper ju min jycke in Jehovas vittnen på tomten, så en stor Ovtjarka kanske skulle råda bot på det problemet , men vad ska jag hitta på med honom resten av tiden??
Sitter och tittar på en annons om Ovtjarka. En treårig hane som säljs för 1500 kr.. Ingen info överhuvud taget.. Jag vet inte vad jag ska tänka först
Passar ju perfekt för någon som söker "dobermann, alaskan huskey, ovtjarka, kangal eller en bull / staffe".
Tur att en hund blir vad man gör den till.
Låna ut honom till grannskapets ungar?