Nära nog Nöjd med min gissningNej,men öststat och ovan på allt annat CH hundar,i Sverige hade dom åkt ut med kep tror jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nära nog Nöjd med min gissningNej,men öststat och ovan på allt annat CH hundar,i Sverige hade dom åkt ut med kep tror jag
Typen ser fin ut men tyvärr ser man inte hela hasen och mellanhänderna. Gillar särskilt den lite nättare till höger.Får jag bra betalt för dessa ?
Nu saknade dom visserligen ludd,men man kan inte få allt
Öststaterna har en del intressant blod.Nej,men öststat och ovan på allt annat CH hundar,i Sverige hade dom åkt ut med kep tror jag
Haser o mellanhänder är helt ok eller tom mer än ok om man jämnför med utställningsvarianten man ser är.Typen ser fin ut men tyvärr ser man inte hela hasen och mellanhänderna. Gillar särskilt den lite nättare till höger.
Man får kanske dra iväg ett mejl då..Jag är tyvärr urdålig på sånt,jag blir så förbannad till slut att jag inte kan låta bli att kalla folk fula saker
Härligt! Sund typ.Haser o mellanhänder är helt ok eller tom mer än ok om man jämnför med utställningsvarianten man ser är.
Kunde inte ta med det då uppfödarens namn o nummer stod i den höjden.
Är den vuxen?Typen ser fin ut men tyvärr ser man inte hela hasen och mellanhänderna. Gillar särskilt den lite nättare till höger.
Har ingen aning om ålder. Det vet kanske @dobbis som la ut bilden.Är den vuxen?
Svar: JaÄr den vuxen?
Gissar att det är hane och tik. Kanske ett "par" till en kull då de är ganska liktypade. Jag personligen är inte jätteförtjust i röda och gula schäfrar så därför föll väl tiken mig mer i smakenSvar: Ja
Helt rätt,det är ett par och dom har valpar ihop.Gissar att det är hane och tik. Kanske ett "par" till en kull då de är ganska liktypade. Jag personligen är inte jätteförtjust i röda och gula schäfrar så därför föll väl tiken mig mer i smaken
Såg den här annonsen på B****t idag...
Sökes mellanpudel hane
1 000:-
Hej!!! Jag letar en mellanpudel kille eller en mindre storpudel kan gå till min tik hon är ca:45 cm i manken hon är en blandning på Pudel, Whippet och Dvärgschnauzer med en fantastisk mentalitet det är mycket därför jag avlar på henne då jag vill att dessa gener skall gå vidare hon är mycket signalstark (vilket även hennes mamma var) märker lätt vilka signaler den andra hunden sänder ut och reagerar som hon skall på det Exempel den andra hunden skickar signaler som säger backa lämna utrymme då gör hon det det gäller även människor om vi möter någon hundrädd så märker hon det och lämnar stort utrymme för den rädda, hon har jobbat en del med att hjälpa rädda och osäkra hundar det har varit hundar i alla storlekar från Grand Danois, Leonberger ner till Italiensk Vinthund hon har även en fantastisk näsa då hon hjälpt till att hitta en chihuahua som sprungit bort. Hon fick en kull på sju valpar i December 2014 som alla har utvecklats till fantastiska fin hundar som ärvt Sissis mentalitet så om du har killen till Sissi så kan du väl höra av dig jag vill helst ha en Pudel eller med mycket pudel i.Parningsavgiften kan vi ju givetvis diskutera så alla parter bli nöjda.på kort nummer två är hon med valpen vi behöll då 5 månader på kort nummer tre är Sissi nerklippt och Ludde är där tre månader.
Såg precis en annons på en blandraskull där modern var collie/BC/labrador/samojed och fadern var schäfer/kuvasz. Väldigt söta valpar, men herregud vilken blandning Hoppas för ev valpköpares skull att de förigare raserna slår igenom, men det kanske uppfödarna tänkte de skulle göra eftersom de är i majoritet?
Finns det INTE söta valpar oavsett ras och mix?
Alltså, nakenpuffvalpar är rätt läskiga
Jag börjar fundera på hur den där hemska skinnhunden från Hell såg ut som valp. Den kan inte heller varit söt som liten. Tycker överhuvudtaget att nakna hundar är läskiga.
Tycker det känns om att man sitter kelar med en manlig könsdel när man klappar dom