Nej, det har jag inte sett innan. Det brukar oftast vara kattdjur som lejon, tigrar osv som de behandlar som hundar150 olika raser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det har jag inte sett innan. Det brukar oftast vara kattdjur som lejon, tigrar osv som de behandlar som hundar150 olika raser?
Ibland kanske det tar ett tag innan hunden triggas negativt av en specifik sak.Ingen aning har iaf läst om långsittare som dom kallas flera gånger.
Ingen av hundarna är väl instabil på det sätt att den inte går att omplacera? Dom hundarna avlivas väl direkt?
Så kan det säkert vara men gör dom inte mentaltest när dom får in hundarna? Eller har jag drömt det?Ibland kanske det tar ett tag innan hunden triggas negativt av en specifik sak.
Tror jag inte. Inte på en gång iaf, för hunden kan ju vara ängslig pga flytten eller om den inte trivs bland många hundar.Så kan det säkert vara men gör dom inte mentaltest när dom får in hundarna? Eller har jag drömt det?
Och det jag nog tycker känns värst är att hon ser sund ut jämfört med många andra bullysEtt gäng pocket bullys till salu på Gumtree idag, men jag tror den här är värst. Alltså så gräsligt.
Naturligtvis inte steriliserad/kastrerad heller. Vem vill gissa var hon hamnar?
Med tanke på det låga priset £500 får man bara hoppas att det är en scam.
Visa bifogad fil 165918
”Det är inte hundens fel det är ägaren ”Och det jag nog tycker känns värst är att hon ser sund ut jämfört med många andra bullys
Lite knapplån
Jag hittade min Bella på blocket för 1000kr. Förra ägaren sa att hon fått massor av svar från folk som ville ha Bella till avel. Tack och lov så ville hon inte sälja till avel för det hade varit katastrof! När jag fick hem henne så fick jag genast erbjudande om att låna en hanhund till hennes nästa löpBella och hennes systrar är/var en genetisk soppa av kass fysisk och psykisk hälsa, men alla små söta hundar med livmoder eller kulor verkar kvalificera sig automatiskt för avel för många människor
Jag fick också flera förfrågningar från folk som ville låna min pomeranian till sina tikar för han var ju liten och söt med ovanlig färg. Att han var livrädd för allt och alla, ångestbitare och hade patella luxation spelade ingen roll. Tur nog så hade även hans förra ägare tillräckligt med vett för att inte avla på honom trots att hon köpt in honom just för avel.
Min kines gick i avel och fick två kullar. Jag jag hade inte erbjudit honom med kunskapen jag har idag (jag var fortfarande tonåring när han blev pappa och han hade inte fått katarakt ännu), men han var iallafall ingen total katastrof.
Nu blev det åter igen mer svammel från mig än vad jag planerat, men jag pallar inte skriva om![]()
Precis! Hade det bara varit en av mina systrar som varit kass så hade man kanske kunnat skriva av det som otur, men när både de och deras släktingar har likadana fel så blir det uppenbart att det inte är en slump”Det är inte hundens fel det är ägaren ”
”Alla hundar är snälla och blir vad man gör dom till ”
Om folk kunde förstå hur mycket arvet spelar in.