Den är som en vanlig dubbel päls, bara krulligMenar såklart inget illa, hon är såklart säkert världens finaste och jättesöt osv. bara att jag tycker att pälsen ser ofunktionell ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är som en vanlig dubbel päls, bara krulligMenar såklart inget illa, hon är såklart säkert världens finaste och jättesöt osv. bara att jag tycker att pälsen ser ofunktionell ut.
Läste nån historia om någon som köpt en pudelkorsning, skulle väl vara goldendoodle, visade sig sen vid DNA-test att det var inte rätt blandning. Hemska tanke, personen hade fel pudelkorsning! Den var inte en "renrasig" goldendoodle. Har för mig att den inte hade golden i sig alls.
Bog är bara en bebis men han är kär i alla. Floki är rädd för alla. Tonto däremot är kär i mina föräldrars grannes HH, eller kanske snarare att den är superkär i Tonto = Alligator med könsbunden aggressivitet och dålig arbetsvilja, men merle!
Annonsen var för en cavapoo, så… schnoodailer?Perfekt. Lova är faktiskt lite avis att hon missade den här möjligheten pga elak matte som bestämde att hon skulle kastreras. Jag får köa för en av Wallans fantastiska valpar med denna stjärna.
(Vad är det för ras, btw? Även om sånt inte är lika viktigt som att det är bra gener liksom. Men bara av ren nyfikenhet.)
Det låter exklusivt! Och dyrt.Annonsen var för en cavapoo, så… schnoodailer?
Pembroke och afghanhund kanske är en korsning där marknadsföringen ska riktas mot folk som vill ha något unikt...
Visa bifogad fil 138541
Om man utgår från denna som ska vara corgi/greyhound så ser dina alldeles för proportionerliga utPembroke och afghanhund kanske är en korsning där marknadsföringen ska riktas mot folk som vill ha något unikt...
Visa bifogad fil 138541
Egentligen ska det ju vara en korsning mellan två vinthundar för att bli en "longdog", men alltså!Om man utgår från denna som ska vara corgi/greyhound så ser dina alldeles för proportionerliga ut
Visa bifogad fil 138546
Jag älskar när du drar upp dina hundar, de visar så tydligt att man kan få precis vad som helst av pudelkorsningar. Dina är väldigt söta på sitt eget sätt men inte direkt de perfekta nallebjörnar som utlovas av doodleproducenternaJag vet att jag drar upp henne i nästan varenda tråd som diskuterar ”poo” och ”doodle”, men om man nu vill ha precis lika mycket pudel som annan ras så måste ju Bella vara fullkomligt perfekt med så mycket i mitten hon är! Bara kolla denna pälsen Fast hon fäller iofs värre än exets labbe/schäfer/golden
Visa bifogad fil 138531
Så braJag älskar när du drar upp dina hundar, de visar så tydligt att man kan få precis vad som helst av pudelkorsningar. Dina är väldigt söta på sitt eget sätt men inte direkt de perfekta nallebjörnar som utlovas av doodleproducenterna
För övrigt var det ytterst nära att min andra corgihane fick till det med tiken i stallet, en papillon/shih tzu-blandning, men vi hann stoppa den romansen. Vad skulle man kallat den exklusiva designerblandningen tro?
Shiht happensFör övrigt var det ytterst nära att min andra corgihane fick till det med tiken i stallet, en papillon/shih tzu-blandning, men vi hann stoppa den romansen. Vad skulle man kallat den exklusiva designerblandningen tro?
Låter lyxigt!Pem-Pap-Tzu!
Hmm, det kan antingen vara genialiskt eller så kommer inte de här superexklusiva valparna sälja allsShiht happens
Åh så många lager av briljans i det här, älskar det!Det där om alla pudelkorsningar, hittade en rolig kommentar från en storpudelägare om när folk tror en renrasig pudel är en doodle. Standard poodle = Storpudel
Visa bifogad fil 138573