Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Rejält osams med min torktumlare. Den har krånglat under en längre tid och nu ger jag upp.
Vill ha förslag på en bra torktumlare som bara går och går och aldrig krånglar! Vilket märke och prisklass ska man satsa på?
Vi har en Whirlpool och den rekommenderar jag INTE! Vi har stora problem med att få den att starta. Jag har bara hört bra om Mieles vitvaror (vi har tvätt- samt diskmaskin i det märket) och jag skulle gärna ha deras tumlare men de är dyra....
Miele är ju så s-tans dyra tyvärr. Vår tumlare stannar hela tiden, blir överhettad, vatten stannar kvar bakom kondensatorn, kondensatorn luddar igen hela tiden, man får rengöra fläkten från ludd, jordfelsbrytaren slår ut......
Kan det finnas mer fel på en maskin
I huset vi köpte finns uteslutande Miele-maskiner, dessutom Exclusive-varianten och vi är såå nöjda Framförallt gillar jag att de är så tystgående och underhållsfria. Har kollat kondensatorn flera gånger men det blir inget ludd där, allt sitter i luddfiltret. Den enda nackdelen är att vi aldrig kommer ha råd att byta ut dom mot likvärdiga maskiner den dagen de blir för gamla (och att sambon tycker att diskmaskinen är ful ).
Kläder & Bli fin
Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Trädgård & Växter
Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.