Om jag kunde! Men jag gissar att han flyger till Kastrup och inte Arlanda
Du får sno bagaget på vägen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag kunde! Men jag gissar att han flyger till Kastrup och inte Arlanda
Jag kirrar!Du får sno bagaget på vägen
Jag har jättesvårt att se att Charlotte skulle vilja sälja, det saknas ju inte pengar och hon är ju själv gammal hoppryttare.Undrar hur länge Peder får rida Allan? Det var väl bara bestämt över detta OS?
Mycket vill ha mer . Alltså det skulle inte vara första gången en häst säljs trots att ägaren har så det räcker och blir över. Den har ju just gjort ett OS utan att riva en bom, så det saknas knappast köpare om man äger så. Och jag hade bara hört att Peder skulle ha den till OS, att det var målet. Så jag funderade på vad planen var sen. Men nu har det ju framkommit att det inte finns några planer alls på att sälja.Jag har jättesvårt att se att Charlotte skulle vilja sälja, det saknas ju inte pengar och hon är ju själv gammal hoppryttare.
Ska tydligen firas i kungsan i morgon 18.30 så Arlanda är ett alternativ.Om jag kunde! Men jag gissar att han flyger till Kastrup och inte Arlanda
Klart hon är en del av HM, hon är ju Stefan Perssons dotter.I artikeln står det ju att Charlotte är en del av H&M och sålänge Peder är en av deras sponsorryttare känns det ju otroligt att de skulle sälja den hästen!
HM har ju redan bevisat att de är involverade i sporten for the long run så jag tror han sitter rätt säkert.Mycket vill ha mer . Alltså det skulle inte vara första gången en häst säljs trots att ägaren har så det räcker och blir över. Den har ju just gjort ett OS utan att riva en bom, så det saknas knappast köpare om man äger så. Och jag hade bara hört att Peder skulle ha den till OS, att det var målet. Så jag funderade på vad planen var sen. Men nu har det ju framkommit att det inte finns några planer alls på att sälja.
Tyckte det var kul att de 3 medaljvinnarna i dag inte hörde till de lag som fick medaljer i laghoppningen i onsdags.
Läste någon intervju med Peder, enligt den har Charlotte sagt att hästen inte kommer säljas, så man får hålla tummarna att det blir så
Ja hoppas kan man ju, som svensk känner man sig lite luttrad vid det här laget tyvärr.
Jo fast Charlotte har ju inga andra agendor såsom tex Tops, mfl sen är ju Peder genomtrevlig, hästvänlig och kan uppföra sig så att han skulle bli av med sponsorskapet ser jag som ganska osannolikt
Men de som fick guld och silver i laghoppningen gjorde ingen extra hoppning , bara Tyskland och Canada om bronsmedaljen.Jag tror det kostade individuella medaljer att de hästarna fick gå en extra omhoppning.
Jo fast Charlotte har ju inga andra agendor såsom tex Tops, mfl sen är ju Peder genomtrevlig, hästvänlig och kan uppföra sig så att han skulle bli av med sponsorskapet ser jag som ganska osannolikt
Charlotte sålde Crimson efter att Amanda Ericsson tagit SM-guld med honom förra året. Direkt efter SM-guldet lät det annorlunda än vad sedan kom att hända några veckor senare... Nu var visserligen Amanda "bara" anställd vid tidpunkten och inte sponsrad av HM, men jag skulle inte uttala mig så tvärsäkert. Som någon annan skrev, mycket vill ibland ha mer.
Å andra sidan kanske det är skillnad på när ens hästägande kan ta en ända till VIP-hyllan på ett OS, då kanske det är värt att binda kapitalet och behålla dem ett tag till. Både Cue Channa och All In lär ju kunna gå i Tokyo om fyra år om de håller sig friska och inte blir sålda. För framför allt All Ins del hoppas jag verkligen att han får stanna hos Peder, jag tror inte många elitryttare hade lyckats hålla honom fräsch med hans korsförlamningsproblematik. Peder och hans team verkar göra allt och lite till för att Allan ska vara frisk och sund och det är ju väldigt roligt att de nu får resultat!