Lyssna gärna på Christian Olssons referat av Peders ritt på radiosporten är helt underbart att lyssna på. https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=179&artikel=6500213&playaudio=5809351
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@quarter4ever tycker inte Nick gjorde bästa rundan idag heller. Snabbast ja men inte bästa. Inte så att Nick inte förtjänar guldet inte alls, men jag tycker ändå att Peder förtjänade det mer. Är såklart partisk också
Men som sagt regler är regler.
Jag hoppas de ändrar och gör om så felen följer med hela tävlingen. Känns mer rättvist.
Så idag tyckte du att Peder gjorde en bättre runda ? ( baserat på hur den reds då? ) för tidsmässigt slog ju Nick Peder mer än en halvsekund?@quarter4ever tycker inte Nick gjorde bästa rundan idag heller. Snabbast ja men inte bästa. Inte så att Nick inte förtjänar guldet inte alls, men jag tycker ändå att Peder förtjänade det mer. Är såklart partisk också
Men som sagt regler är regler.
Jag hoppas de ändrar och gör om så felen följer med hela tävlingen. Känns mer rättvist.
Lyssna gärna på Christian Olssons referat av Peders ritt på radiosporten är helt underbart att lyssna på. https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=179&artikel=6500213&playaudio=5809351
@quarter4ever Ja jag tycker Peders runda var bättre och snyggare men Skelton är en räv som är värd alla framgångar. Så jävla tråkigt bara med stolpe ut efter ett sånt mästerskap Peder gjort. Å andra sidan så kommer Peder ha chansen igen i Tokyo och det är ju fint att Nick fick sitt individuella guld nu när karriären går mot sitt slut. Han har ju sagt att han ska sluta när Big Star slutar.
Undrar hur länge Peder får rida Allan? Det var väl bara bestämt över detta OS?
Vem är ägaren?
Jo.Tror det är Stuteri Arch är det inte det?
Läste någon intervju med Peder, enligt den har Charlotte sagt att hästen inte kommer säljas, så man får hålla tummarna att det blir såPeder får ju gärna fortsätta med att ta ett EM-guld nästa år. Om han bara får behålla All in då, sånt vet man ju aldrig.
Näst sist@Jfrelin Jag tycker väl inte riktigt att ett OS silver är att kalla stolpe ut. Peder startade sist och visste vad som krävdes för medalj och han har dessutom gjort ett helt fantastiskt OS. Stolpe ut hade varit om han gav allt i omhoppningen och slutade fyra pga rivning.
@Estivuz Peder själv är ju inte nöjd med ett silver, glad men inte nöjd. Han kom dit för att ta guld och det blev stolpe ut. Det är ju fantastiskt med silver men det var ändå stolpe ut på guldet
Om jag kunde! Men jag gissar att han flyger till Kastrup och inte Arlanda@Ninnurur du får leta efter Peders bagage nu så det oxå kommer upp på Instagram!!!