OS-tråden fälttävlan

Det var inte bättre? Jag vet inte varför dom ville att det skulle vara så bra?

Hästen såg bättre ut än de föregående men knappast bättre än fransmannens enligt min mycket amatörmässiga åsikt. :o

Blev så förvånad bara då jag ligger å slösurfar samtidigt och räknade med mycket bättre poäng enligt deras kommentarer. :p
 
Jag vet inte om det är en nackdel att rida efter Tyskland, tror det kan gynna Sverige, poängen är ju redan uppe över skyarna då.
 
Kan ni förklara för en mupp, hur straffpoängen räknas nu i dressyren?
Om ekipaget får 47 straffpoäng- är procenten då 53 eller tänker jag fel?
 
Ja, de har uppenbart gjort en del förberedelser så hur kan man missa det? :confused:

Btw, tycker man att det är intressant att analysera lagens utsikter finns det en sammanställning här (fast jag tror att de har bortsett från ej fullföljda tävlingar?)
http://eventingnation.com/by-the-numbers-which-teams-will-win-medals-in-rio/


" With not one established four-star horse on the team, Sweden is fighting an uphill battle in Rio. Reality 39 is the most experienced of the lot and the only one who could realistically contend for an individual medal, although the other three should be able to provide solid but non-competitive finishes."
 
Tyckte Linda fick väldigt bra poäng..som sagt tror det är till vår fördel att vara efter Tyskland
 
Jag tycker också det var som väntat, utan missen med avbrottet och bytet hade hon varit under 50 straff och jag hade iaf inte förväntat mig att hon skulle lyckas få bättre.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp