OS-tråden fälttävlan

Jag tror Linda får sämre dressyr än vanligt, någonstans 54 straff, bra terräng med lite tidsfel, tror hon är felfri i första hoppningen men missar finalen med ett hårsmån

Frida hyfsad dressyr runt 48 straff, susar runt terrängen plättlätt och är det någon som klarar tiden är det hon. Tror oxå på två ner i hoppningen och kommer precis med till final. Väl där ett par till ner

Sara fin dressyr runt 37-40 straff. Mkt tidsfel i terrängen, tror kanske på någon lång väg. Möjligtvis någon utbrytning. Tror på två nerslag. Kanske till final om felfri terräng. Ett ner där.

Ludde hyfsad dressyr runt 45 -47 straff.. Rätt mkt tidsfel, tror på några stopp här i terrängen. Kommer släpa sig genom vet check om han ens visas och riva fyra- fem i hoppningen pga sin ringa ålder

Laget blir 5a sämst, blir dom 4a har dom långt upp till brons
 
Är det någon här som har lust att dela en månad på Viaplay sport med mig och splitta kostnaden? Vill gärna se mer än det som ska gå på TV3...
 
Sen till hela OS, jag tror att Jung får stryk, av Sandra Auffarth. Han grejar ett silver, och trea blir Karin Donckers, tätt följd av William, Jonelle Price och Gemma Tattersall, med Mark Todd på 7e plats
 
Jag tror Linda får sämre dressyr än vanligt, någonstans 54 straff, bra terräng med lite tidsfel, tror hon är felfri i första hoppningen men missar finalen med ett hårsmån

Frida hyfsad dressyr runt 48 straff, susar runt terrängen plättlätt och är det någon som klarar tiden är det hon. Tror oxå på två ner i hoppningen och kommer precis med till final. Väl där ett par till ner

Sara fin dressyr runt 37-40 straff. Mkt tidsfel i terrängen, tror kanske på någon lång väg. Möjligtvis någon utbrytning. Tror på två nerslag. Kanske till final om felfri terräng. Ett ner där.

Ludde hyfsad dressyr runt 45 -47 straff.. Rätt mkt tidsfel, tror på några stopp här i terrängen. Kommer släpa sig genom vet check om han ens visas och riva fyra- fem i hoppningen pga sin ringa ålder

Laget blir 5a sämst, blir dom 4a har dom långt upp till brons

Tror också ungefär sådär i dressyr och terräng. Bara Linda håller ordning på dressyrprogrammet, har hon inte ridit fel både på träningstävlingen och senaste tävlingen?!

Hoppningen tror jag:
Sara - 3 ned
Linda - 1 ned
Frida - 1 ned
Ludwig - ingen aning
 
Är det någon här som har lust att dela en månad på Viaplay sport med mig och splitta kostnaden? Vill gärna se mer än det som ska gå på TV3...

Terrängen kan oxå ses i Hässleholm på storbildsskärm där många ska samlas.. Bodde inte dui i Skåne?
 
Terrängen kan oxå ses i Hässleholm på storbildsskärm där många ska samlas.. Bodde inte dui i Skåne?
Jo, det gör jag. Hade ingen aning om det i Hässleholm, det är ett alternativ. Och jag hittade inte heller ngt om OS på feitv. :(
 
Är det någon här som har lust att dela en månad på Viaplay sport med mig och splitta kostnaden? Vill gärna se mer än det som ska gå på TV3...
Jag vill dela!

Jag kommer inte ha möjlighet att se live men läste att sändningarna kommer ligga kvar 24h så då kan jag åtminstone spola och se svenskarna!
 
@Niyama jo hon har ridit fel. Det gör hon inte idag!
Är det 24 eller 48 timmar efter man kan se det på viaplay? Jag jobbar när terrängen är så får titta i efterhand.
 
Svenskarnas tider för dressyren:

Starttider (svensk tid)

LÖRDAG
16.28 Linda Algotsson/Fairnet
20:06 Frida Andersen/Herta

SÖNDAG
16.52 Sara Algotsson Ostholt/Reality
20:30 Ludwig Svennerstål/Aspe
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp